رژیم صهیونیستی

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی ساعت پرواز آموزشی خلبانان بالگردها را به علت اعتراض آن‌ها به اصلاحات قضایی کاهش می‌دهد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عبری اعلام کردند نیروی هوایی رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت تعداد ساعت‌های پرواز در یکی از مراحل آموزش خلبان بالگردها را به علت اعتراض آن‌ها به اصلاحات قانونی دولت نتانیاهو کاهش دهد.

پایگاه اینترنتی فلسطین الان به نقل از روزنامه هاآرتص نوشت حدود ۱۸ نفر از مجموع ۴۰ مربی خلبان‌ها به علت اعتراض به طرح اصلاحات قضایی که وزیر دادگستری با موافقت نتانیاهو در پی اجرا کردن آن است از دستورها تمرد می‌کنند. این ۱۸ مربی از خدمت داوطلبانه در نیروهای ذخیره خودداری می‌کنند و پیش بینی می‌شود تعداد بیشتری از مربی‌های خلبانی در روزهای آینده دست به اقدام مشابه بزنند.

تصمیم کاهش ساعت‌های پرواز در نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به علت کمبود مربی در حالی است که احتمالا این کاهش بازهم تکرار خواهد شد.

سرزمین‌های اشغالی از ۳۰ هفته قبل شاهد اعتراض به طرح اصلاحات قضایی است، معارضان آن را کودتا توصیف می‌کنند و می‌گویند دموکراسی اسرائیل را نابود می‌کند.

پیش از این گروهی متشکل از ۱۰ هزار نفر از نیروهای ذخیره از ۴۰ یگان نظامی عصر شنبه اعلام کردند در صورت تصویب این لایحه برای انجام وظیفه حاضر نمی‌شوند. این امر پس از اعلام روز جمعه مبنی بر تعلیق همکاری بیش از ۱۰۰۰ خلبان نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در صورت پیشرفت اصلاحات قضایی صورت می‌گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس