کد خبر 1514068
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۴
l; ;hkg

رهبر اقلیت جمهوری‌خواه سنای ایالات متحده، روز چهارشنبه(۲۶ ژوئیه) در شروع یک کنفرانس خبری، به ناگهان از سخن گفتن بازایستاد و برای ۳۰ ثانیه، ساکت و بی‌حرکت و حتی بدون پلک‌زدن به جلو زل زد.

به گزارش سرویس جهان مشرق، «میچ مک کانل»، رهبر اقلیت جمهوری‌خواه سنای ایالات متحده، روز چهارشنبه(۲۶ ژوئیه) در شروع یک کنفرانس خبری، به ناگهان از سخن گفتن بازایستاد و برای لحظاتی خاموش و بی‌حرکت بر جای خود ماند. او در حال گفتن این جملات بود:

"ما در مسیری برای تکمیل NDAA(قانون مجوز دفاع ملی) در این هفته هستیم. همکاری دو حزبی خوبی وجود داشته است، و مجموعه‌ای از…"

دقیقا این‌جا بود که مک‌کانل ۸۱ ساله، قبل از این که به بیرون کنفرانس خبری مشایعت شود، تقریباً ۳۰ ثانیه بدون کلام و ثابت به جلو خیره شد. جالب این که در این حدود ۳۰ ثانیه، او حتی یک بار هم پلک نزد و از این نظر، شبیه کسانی بود که تحت تاثیر هیپنوتیز یا روش‌های دیگر کنترل ذهنی قرار دارند.

سناتور جمهوری‌خواه، جونی ارنست(از ایالت آیووا) خواست که سکوت را بشکند و به سمت مک‌کانل خم شد و پرسید: "تو خوبی، میچ؟ "

جان باراسو، دیگر سناتور جمهوری‌خواه، که رئیس کنفرانس جمهوری‌خواهان مجلس سنا نیز از مک‌کانل سؤال کرد:

"چیز دیگری می خواهید بگویید یا باید به دفتر شما برگردیم؟ "

که مک کانل سرش را تکان داد و با یکی از دستیارانش از پشت تریبون خارج شد.

آیا دولتمردان غربی از راه دور کنترل می‌شوند!؟ +فیلم

مانو راجو، خبرنگار ارشد کنگره CNN خواست به نوعی صحنه را مدیریت کند و توجیهی برای این حالت عجیب بیاورد و از مک‌کانل پرسید که آیا این توقف کوتاه‌مدت ناشی از "جراحتی در اوایل سال جاری و در اثر ضربه مغزی شما بود؟ "

مک کانل پاسخ داد: "من خوبم. "

اشاره خبرنگار سی ان ان ظاهرا به این بود که مک‌کانل در ماه مارس گذشته پس از افتادن بر زمین در هتل والدورف آستوریا در واشنگتن دی سی، در حین یک شام جمع آوری کمک مالی، دچار ضربه مغزی شد. پنج هفته بعد، او به مجلس سنا بازگشت و بلافاصله در مورد این حادثه شوخی کرد.

با این حال، این اولین اتفاق عجیب از این دست در هفته‌های اخیر در پیوند با سیاستمداران آمریکایی نیست. در هفته‌های اخیر، ویدئویی از سخنرانی خانم استیسی پلَسکِت، نماینده کنگره در جلسه‌ی کمیته‌ی فرعی مسلح‌سازی دولت فدرال، منتشر شد که در نوع خود بسیار عجیب و قابل‌تامل بود. در این ویدئو، زنی که بعدا ادعا شد که دستیار خانم پلسکت است، همزمان با سخنرانی او، دقیقا همان جملات او را موقع سخنرانی، زیر لب تکرار می کند و وقتی متوجه تمرکز دوربین روی خود می شود، لحظاتی مشوّش می گردد. این زن حتی در جایی از ویدئو، یکی از اشتباهات خانم نماینده را درگوشی به او اطلاع می دهد و پلسکت هم بلافاصله واژه را اصلاح‌شده ادا می کند!

آیا دولتمردان غربی از راه دور کنترل می‌شوند!؟ +فیلم

همزمان، فیلم دیگری از برزیل منتشر شده که در یک جلسه‌ی رسمی، ظاهرا در سخنرانی یک مقام قضایی یا انتظامی، فردی که پشت سر او نشسته است، با حرکاتی نسبتا عجیب، کلمات و جملات او را تکرار می کند.

بعد از همه‌ی جنجال‌هایی که در باب شخص اول ایالات متحده، جو بایدن، و رفتارهای عجیب او و حتی صحبت‌هایی درباره پوشیدن ماسک لاتکس و استفاده از بدل و دست دادن با موجودات نامرئی و...به پا شد، حال، ظاهرا شاهد برگ‌های دیگری از رفتارها و کنش‌های مشکوک در حول سیاستمداران آمریکایی به طور خاص و سیاستمداران غربی به طور عام هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    1 0
    همگی برده صهیونیستهان
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    12 3
    روحشونو به شیطون فروختن، این شیاطینن که تو گوششون زمزمه میکنن
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    13 1
    چهره ی اون خانوم حس بدی به آدم میده
  • US ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    0 2
    این بابا چند با با مخ به زمین خورده این داستان ها چیه؟!
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    0 0
    دستیار روبات که ایلان ماسک میگفت همینان؟😛🤓سناتور خودش روبات بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس