کد خبر 1514571
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
اوج اختلاف درویش و گل‌محمدی/ سازمان لیگ بهانه خوبی دست مدیرعامل پرسپولیس داد

مخالفت سازمان لیگ با افزایش سهمیه بزرگسالان باشگاه‌های لیگ برتری بهانه خوبی دست درویش داده که بازیکنی را در آستانه لیگ از لیست تیمش کنار نگذارد.

به گزارش مشرق، مدیرعامل پرسپولیس از مخالفان جدی اضافه شدن مهاجم خارجی به تیمش است از این جهت که اعتقاد دارد نباید ماجرای لئاندرو پریرا و شیخ دیاباته در این باشگاه تکرار شود. دو مهاجمی که با حضورشان در پرسپولیس فقط جیب چند واسطه را پر کردند، تا بار فنی برای این باشگاه داشته باشند.

از طرفی یحیی گل‌محمدی هم سخت پیگیر این قضیه است و اسامی یکی دو بازیکن را نیز به باشگاه پرسپولیس داده تا در مورد جذب آنها اقدام شود. بازیکنانی که کارنامه چندان خوبی هم ندارند و به این خاطر درویش چندان راغب به جذب آنها نیست. بدون شک این ماجرا به همین راحتی تمام نخواهد شد. از این جهت که یحیی از جذب مهاجم خارجی کوتاه نخواهد آمد و در سوی دیگر درویش هم مقابل این مساله ایستاده که بازیکنان خارجی بی‌کیفیت سر از تیمش در نیاورند تا مجبور شود برای هزینه اقامت و قرارداد آنها به دردسر بیفتد.

جالب اینکه مخالفت سازمان لیگ با افزایش سهمیه بزرگسالان باشگاه‌های لیگ برتری بهانه خوبی دست درویش داده که بازیکنی را در آستانه لیگ از لیست تیمش کنار نگذارد. در واقع او با مخالفت با این قضیه به نوعی مانع اضافه شدن مهاجم بزرگسال جدیدی به تیمش است.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    0 0
    خدا پدر و مادرش را بیامرزه اگر اینطوریه چون یحیی بعضی مواقع خون به مغزش نمیرسه دست به کارهایی میزنه که قابل جبران نیست یا هزینه سنگینی داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس