کد خبر 1515033
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
قیمت ۴ خودروی سایپا نهایی نشد/ سردرگمی متقاضیان سامانه یکپارچه

بیش از ۲ ماه از مرحله دوم عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو می گذرد اما هنوز قیمت ۴ محصول سایپا که در این سامانه عرضه شده بود، نهایی نشده است.

به گزارش مشرق، مرحله دوم سامانه یکپارچه فروش خودرو در حالی در اردیبهشت ماه آغاز شد که ۴ خودروی عرضه شده در این مرحله شامل کوییک مدل GX، ساینا مدل GX، شاهین اتوماتیک و اطلس بدون قیمت و زمان دقیق عرضه بودند.

با این حال متقاضیان اقدام به ثبت نام برای خرید این خودروها کردند و متولیان وعده دادند که «به زودی» قیمت این خودروها محاسبه و اعلام می‌شود.

در حال حاضر بیش از ۲ ماه از شروع مرحله دوم عرضه خودرو می‌گذرد و هنوز نه قیمتی برای این خودروها اعلام شده و نه حتی مشخص است چه زمانی به مشتریان عرضه خواهند شد.

پیگیری ها از شورای رقابت حکایت از آن دارد که در مرحله بررسی تحولات قیمتی در کارگروه شورای رقابت است و هنوز نهایی نشده است و به زودی اعلام خواهد شد.

باید اشاره شود که فروش این خودروها در حالی در سامانه یکپارچه خودرو انجام شد که بر اساس قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده و مصوبه شورای رقابت باید قیمت محصول قبل از اجرای طرح‌های فروش از سوی خودروساز اعلام شود و قانوناً نباید خودرویی را فروخت که قیمت نهایی آن هنوز اعلام نشده باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس