قطع درخت

یک مقام دادگستری از احضار تعدادی از مسئولان محلی به دستگاه قضایی در رابطه با قطع یک درخت کهنسال در یک منطقه گردشگری در شهرستان جیرفت خبر داد.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و اتفاقات کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

نماینده مجلس تأکید کرد:

اقتصاد مردم در مضیقه قرار گرفته است

اقتصاد مردم در مضیقه قرار گرفته است/ همه منتظر تحقق وعده‌ی سردار رادان

ناصر موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان در مجلس طی سخنانی در نطق میان دستور گفته است: روی سخنم با وزرای دولت است. ما بر اساس برنامه‌ای که شما دادید به مردم قول بهبود اوضاع و ترمیم خرابکاری دولت قبل در امور آب، برق، تولید، صنعت، کشاورزی و معیشت و مسائل زیست بوم استان را دادیم. دو سال گذشته و مردم می‌پرسند پس چه شد؟

او همچنین خطاب به رئیس جمهور تصریح می کند: منکر موفقیت‌های دولت حضرت عالی در برخی حوزه‌ها به خصوص در بعد دیپلماسی نیستم، می‌دانیم سیاست خارجی انفعالی را به یک دیپلماسی فعال تبدیل کردید و از این بابت هم تشکر می‌کنم، اما کانون اصلی، اقتصاد است.

به گزارش ایلنا، موسوی لارگانی می افزاید: مردم مشکلات متعدد دارند، تورم مهار نشده است. مردم در تامین دارو، آب و نان در مضیقه هستند و مستاجران سال سختی را سپری می کنند و به معنای واقعی کلمه خانه به دوش هستند. [1]

*نماینده شجاع فلاورجان، مثبتات و نقاط منفی و ناکارآمدی ها را در کنار یکدیگر بیان کرده است.

ما قضاوت درباره این سخنان را بر عهده مردم و مسئولان محترم دولتی می گذاریم. خاصّه از این لحاظ که مردم با مشکلات سخت معیشتی و اقتصادی مواجه هستند.

***

همه منتظر تحقق وعده‌ی سردار رادان

اقتصاد مردم در مضیقه قرار گرفته است/ همه منتظر تحقق وعده‌ی سردار رادان

سردار احمدرضا رادان، فرمانده‌کل انتظامی کشور گفته است: اعتقاد ما بر این است که هر کسی امنیت را نشانه گرفت و به مأمور ما حمله کرد باید همراه با اسلحه‌اش به زمین بیافتد.

به گزارش مشرق، وی که در یک نشست مطبوعاتی به مناسبت روز خبرنگار سخن می گفت همچنین بیان کرد: فردی که دزد لباس پلیس است در مجموعه انتظامی جایی ندارد و از مجموعه به بیرون رانده می‌شود. [2]

*سخنان سردار رادان از حیث سخنان یک فرمانده ارشد انتظامی مفید است. لکن همه باید بدانیم اگر مجرمان و افراد نابهنجار؛ در پیوست این سخنان شاهد مابه ازای رفتاری پلیس و تحقق سخنان سردار رادان -در شرایط عقلانی- نباشند؛ هیمنه پلیس کشورمان ملکوک خواهد شد و ایضا کار برای کادر انتظامی هم سخت تر می شود!

شاهد مثال اینکه همین چند روز قبل بود که یک زن که مورد تذکر پلیس راهور قرار گرفته بود؛ به مأمور تذکر دهنده حمله کرده و بوسیله ضرب و شتم؛ مأمور پلیس را راهی بیمارستان کرد. [3]

این رخداد در یک وجه خود به این معنی است که خواسته و سخن سردار رادان هنوز جاری و ساری نشده و در سطح جامعه پذیری قرار نگرفته. ضمن اینکه در وجه دیگر رخداد مذکور نیز این حقیقت قرار دارد که دست پلیس همچنان برای استفاده از اسلحه علیه مجرمان خشن و افراد حمله کننده به پلیس، مردد است.

***

احضار قضایی چند مسئول بخاطر قطع یک درخت

اقتصاد مردم در مضیقه قرار گرفته است/ همه منتظر تحقق وعده‌ی سردار رادان

رییس حوزه قضایی بخش ساردوییه شهرستان جیرفت از احضار تعدادی از مسئولان محلی به دستگاه قضایی در رابطه با قطع درخت کهنسال در منطقه گردشگری دلفارد شهرستان جیرفت خبر داد.

به گزارش ایرنا، احمدرضا عظیم نسب در این باره گفته است: پس از کسب گزارشی مبنی بر قطع یک درخت کهنسال با قدمت بیش از ۲۰۰ سال در منطقه گردشگری دلفارد جیرفت، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است، افزود: دستگاه قضایی بدون اغماض با عاملین تخریب منابع طبیعی و محیط زیست خصوصا موضوع این پرونده برخورد خواهد کرد.

این مقام قضایی با اشاره به بحث ضابطه مند بودن قطع حتی یک درخت، تصریح کرد: حق محیط زیست سالم از جمله حقوق بشری و اهمیت آن قابل استنباط است. [4]

*سبب مسرّت است که از زمان ریاست حجت الاسلام محسنی اژه ای بر دستگاه قضایی؛ خبرهای مسرت بخشی از کارآمدی و عبور از فضای نمایشی می شنویم.

مبرهن است که چنین اخباری همچنین سبب ایجاد امید در جامعه و شعله ور شدن بیشتر عقلانیت خواهد شد و ایضا شاقولی به دست مردم خواهد داد تا بهتر بتوانند مسئولان خدمتگزار را از مسئولان ناکارآمد تشخیص دهند.

توجه به محیط زیست از آموزه های دین مبین اسلام و از تأکیدات صریح مقام معظم رهبری است.

***

1_https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-1384272

2_mshrgh.ir/1515150

3_mshrgh.ir/1513076

4_https://irna.ir/xjN7Bk

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 67
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 42
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    52 1
    وعده ها زیاد زیاد عمل ها حرف و باد شعری از مردم ایران
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      6 2
      خدا رو شکر همه مشکلات مردم حل شده و همه مفسدین و رشوه گیران محاکمه شدن،حالا فقط مونده همین چند نفر
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    51 8
    مردم از سر گشنگی و استیصال به قاچاق کالا و مواد و سرقت روی میارن و میشن کولبر و سوخت بر و ساقی و شوتی و دزد
    • محمد قزل IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      3 16
      در تمام کشورها آدمایی هستن که کنار خیابان می خوابند ولی هیچگاه مثل اینجا دزدی نمیکنن پس نگو از گشنگی...این اراذل را باید دستگیر و زندانی شوند
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      0 3
      در شهرستان میناب قاچاقچی سوخت گازوئیل روزی 5 میلیون درآمد داره. لطفاً مظلوم نمایی نکنین.
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      0 1
      دزدی یه عده بخاطر بی پولی نیست
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    20 55
    سخنان سردار جاری و ساری شده البته نه برای زنها ! گویی زنها در ایران مصونیت قضایی دارند ،اگر در آمریکا همین زن به پلیس حمله ور شده بود آبکشش میکردن حالا ایران به خاطر رحم و گذشت بیش از حد و تضییع حقوق مردان در برابر زنان اینقدر وقیح و گستاخ شدن که کمتر از یکماه چندین کلیپ و فیلم منتشر شده که دارند به مقدسات بیخیال و راحت توهین میکنند
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      6 0
      شما حرص نخور
    • ایرانی IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      29 0
      مقدسات فقط حجابه؟اختلاس, رانت اطلاعاتی,فحشا< مسئولین, رانت اقتصادی؛ گرین کارتها, سهمیه های خاص درکنکور واستخدام و...دریافت امتیازات ویژه ووووووووووووو اهمیتی ندارن؟مهمترنیستند؟
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      2 0
      مقدسات فقط حجابه؟!!
  • ناصر IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    29 1
    قطع یک درخت قتل یک انسان است متسفانه دزدان درخت ومال خران چوب تا کنون ۴۰ درخت گردو وچنار ۵۰ ساله باغ ما در شهریار را دزدیده اند و شکایت ما هم بجایی نرسیده باغات شهریار در تیر رس مالخران چوب در منطقه بدون چنگل چرا باید گاراژهای خرید چوب باشد موهای انگور را هم برای ذغال قطع می کنند
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    31 0
    چرا برج ها و آپارتمان های ساخته شده در دامنه کوه های منطقه یک تخریب نمیشوند
  • لنگی IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    33 0
    همه مردم منتظر توقف تورم و گرانی هستند خواهش میکنیم مسئولین فکری به حال معیشت مردم بکنند در عرض ۲۵ روز ۲۵۰۰۰۰ تومان به قیمت گوشت اضافه شد !!!! آیا مسولین اطلاع دارن یا خودشون رو به خواب زدن؟
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      12 0
      همه مسئولین خبر دارن اما فقیر کردن مردم بخش مهمی از روش حکومتی است. همان روشی که در کره شمالی انجام شد.
    • بهروز خالی بند IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      3 4
      خالی بندی هم یه حدی داره 25 روز 250000000 تومان چند ماه 2500000000000000 شده خالی بند اندازه دماغت خالی ببند
    • ایرانی IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      0 0
      بدبخت اگه سواد داری اول عددها رو بخون بعد حرف بزن عدد دویست پنجاه هزار تومان برای شما عددی نیست؟ شما یا گیاه خواری یا که اصلا لب به گوشت نزدی که قیمت گوشت دستت بیاد
    • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      0 0
      اون آقایی که جواب سربالایی به شما داده
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    9 24
    سردار رادان عزیز با قدرت اشرار و آشوبگران و متجاوزین به مال و ناموس ملت را به خاک مذلت بنشانید علاوه بر اینها حامیان حزبی و رسانه ای آنها را نیز به بند بکشید که اینها عامل اصلی گسترش همه جرائم هستند
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    10 17
    ایا دست به نامحرم نباید زد فقط در مورد مردان است وزنان میتوانند به مردان و پلیس ذست بزنند و حمله کنند ومورد ضرب وشتم قرار بدند اگر زنی به مرد با اسلحه حمله بکنه پلیس باید کشته بشه یا اینجا دیگه حکمش سک هاری هست که میشه کشتش
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      13 10
      نمی دانم تو خانواده تون حتما هار زیاد دیدید؟
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      6 2
      والا من تاالان یک بار هم ندیدم زنی در خیابان دست به مردی بزنه و هار باشه مگه از قبل سگی مبتلا به هاری اون زن رو گاز گرفته باشه .
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    29 9
    هر چه میخوای بگو احمد رادان اما زور و ظلم و ستم به مردم کف خیابان در تمام دنیا همیشه در کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت نتیجه عکس داشته و خواهد داشت. کمااینکه مردم هستند که شما سرکاری بعلاوه عقاید مردم را با زور نمی‌توان تغیییر داد.
    • DE ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      2 7
      کدام ظلم و ستم ؟ چرا واقعیت رو برعکس میگی برادر؟ اگر نیروی انتظامی ظالم بود در اغتشاشات اخیر یکدونه کشته هم نمیداد ولی اینطوری نیست و طبق آمار در همین سال جاری تا کنون نیروانتظامی ۴۱ شهید داده .
    • رضا IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      1 7
      منظورت از مردم منظورت کیه ؟؟؟؟؟؟ چند تا علف بچه از پیروان اینترنشنال و .... فلان مجازی ؟
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    18 1
    هنوز مونده مضیقه رو بفهمیم. تازه دور اوله بزار دور دوم بشه.
  • ناشناس IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    5 0
    حمله به مامورین امنیتی تحت هرعنوانی اشتباه ورد است،ولی نیروی انتظامی هم باید به حقوق شروندی مردم احترام بگذاردجوان سرمایه عظیمی برای کشوراست باید دولت بیشترین فرصتها وبیشترین امتیازات رابرای ساماندهی جوانها درنظر بگیرندوفوری عمل کنند.
    • جیم IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      0 4
      نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نجیب ترین نیروی پلیس جهانه.برو اروپا و آمریکا ببین چه خبره .
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    1 0
    اگر دست ودل پلیس در برخورد با مجرم واقعی بلرزد فاتحه امنیت جامعه خوانده است
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    3 0
    بعضی مسئولین ضد پیشرفت هستند جواد قارایی رفته عمان طرح داده قبول کردند اینجا سه تا طرح داده برا گردشگری کسی قبول نکرده فقط طرحها در پیت بین خودتون خوبه چون توش رانته ؟ بعد میگن نخبه چرا میره
  • ???????????? IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    21 4
    اون از وضع تورم اون هم از حمایت روسیه و چین به عنوان متحدان شما از امارات کدام دیپلماسی قعال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خجالت نمی کشید
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    10 0
    کمر درخت شکوندین
  • همرزم هادی IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    5 15
    سردار نباید هیچ فرد شرور وارازلی منبعد سرپا بایستد وبه ریش امنیت بخندد مردم همه این تفکرراحمایت میکنندو مطالبه مردم از شماست موفق باشید
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      8 5
      از طرف خودت صحبت کن و اسم هادی رو برا موجه بودن خودت نیار اینجوری باشه منم داییه هادیم.
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    6 1
    آقای رادان اینو به سراداران سپاه بگو .کی به ارازل و اوباش باتوم میده بیافتن تو جون مردم
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    7 0
    نفرین این درخت ان‌شاءالله به خاک سیاه بنشوندشون
  • حسین IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    1 0
    اول انتخابات مجلسه تقصیرها گردن هم می اندازند
  • مرتضی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    3 0
    دلتون خوشه ها، فضای سبز بیخ گوش ما رو شهرداری آمده و تغییر کاربری داده، درختهای 40 ساله رو بریده و میخواد برج بسازه، هرچی اعتراض کردیم، فقط تهدید شنیدیم!!! شما آمدی به یک درخت گیر دادی؟ اگر همه اینها سیرک نیست، بیایید جلو شهرداری واوان را بگیرید که افتاده به جان فضای سبز
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    1 0
    یک زمانی داخل نقشه های جنگلی ایران مناطق غربی هم جنگلی بودن که خیلی کم شده
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    1 1
    هیچکس نخاراند پشت من جز انگشتان دست من،این جمله را درپاسخ به نماینده فلاورجان گفتم که وعده ها تا این مقطع زمانی دردهای دل اکثرمردمی که انتظارداشتند گشایشی درزندگی روزمره آنها اتفاق بیفتد اما نیافتاد.امروزه مردم پی برده اند که هرکس باید دست بدامان زانوی خود شود واز هردولتی هیچ انتظاری نداشته باشد وآنها هم نباید از مردم انتظار داشته باشند ما خاموشیم وخاموشی برزندگی ما ها تحمیل شده است آقای نماینده ،مردم آثار انجام کارهای مثبت دولت را باید درسفره های خود ببینند اما خداوکیلی چنین چیزی اتفاق نیافتاد سخن آخر اینکه ثابت شده است هروعده وعیدیی جز گمراه کردن افکار عمومی برای رسیدن به آن" صندلی ری" خیری درآن دیده نمیشود پس مردم هم کلاه خود را محکم چسبیده اند باد نبرد .
  • علی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    13 2
    شماها مشکلات مردم رو درک نمی کنید و نمی فهمید
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    10 2
    عوام فریبی
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    9 1
    ایکاش مسئولین شهرداری تهران را هم بابت هدر دادن آب هنگام آبیاری پارک ها و بوستان ها و بولوارهای تهران احضار کنن
  • NL ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    2 5
    حالا یه جوری میگن اقتصاد انگار ملت دهه 60 و 70 و 80 همه ثروتمند بودند. تا بوده مشکل اقتصادی بوده و خواهد بود و این به دلیل ذات اقتصاده. یعنی شاید شرایط تا حدودی بهتر بشه ولی امکان نداره مدینه فاضله بشه و وضع همه توپ بشه.
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 2
    آقا کوتاه نیایید باید هر روزاستاندارا، فرماندران، بخشداران و همه بروند روستاها. نبض اقتصاد درروستاهاست. تو اداره ننشینند. منتظر معجزه باشند. وقت کار است. کار کار کار. دولت سابق رویه خوبی نداشت. دولتی ها بی خیال و مردم معطل بودند. از دولت سیزدهم تلاش و کوشش بر می آید و می تواند. چون بخشی از ذات این دولت کار و تلاش است.
  • ابوذر IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    4 0
    جناب نماینده وکیل الدوله شما بجای دفاع از حقوق مردم سیاه بخت حامی منافع دولت بودید و عامل فلاکت و کوچکی سفره مردم شما مجلسیان و دولت اصولگراست زیررا با همکاری دولت ارز 4200 را حذف کردید و افرادی بیسواد و خام را وزیر کردید.
  • جواد IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    2 0
    این نیز میگذرد
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    6 0
    با این وضعیت اسفبار اقتصاد و بخصوص سقوط بورس و ضرر و زیان ۸۵ درصدی که از سال ۹۹ تاکنون به سهامداران حقیقی وارد شده به احتمال ۹۹ درصد ، درصد رای دهندگانی که پای صندوق ها حاضر می شوند کمتر از ۱۰ درصد جمعیت خواهد بود. نه مجلس ، نه دولت ،نه قوه ی قضائیه و نه هیچ کس دیگری به فکر معیشت مردم و اقتصاد کشور نبوده و نخواهد بود. بنابر این رای دادی بیهوده خواهد بود.
  • کارمند ساده IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    1 0
    بجای نطق های خوب در مجلس ؛ به این فکر و پیگیری کنید که چرا در این 40 سال اخیر قانون پرداخت حقوق و دستمزد به 70 درصد مردم ایران که شامل کارمندان وکارگران و کسبه وکشاورز خرد هستند بر اساس نرخ تورم اعلامی بانک مرکزی و مرکز آمار نیست و تو خود بخوان حدیث مفصل از...
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    ببینید آقای رادان از موضوع لباس پلیس وشخص سوئ اسفاده درلباس امنیت ومسلح سخن می گوید ولی خبرنگار این گزارش ازجمله زن معمولی که شاید موضوع دیگری باشد سخن تحلیلی می کند موضوعات مسوولین را بامحوریت خودش برسی وتحلیل کنیم فرد مسلح کجا وزن رهگذر کجا همه مردم یک سان نیستند خدشه وارد نکنید؟؟.
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    6 0
    ببخشید موفقیت ها را میشه نام ببرید.؟ موفقیت در دیپلماسی خارجی را مطرح کردید کدام موفقیت ؟ هر موقع تونستیم سایه تحریم را برداریم این میشه موفقیت اینکه با واسطه قرار دادن چند کشور تونستیم عربستان را راضی کنیم ؟ این دولت تورم. تورم. تورم
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    2 0
    فکر کنم حاج آقا دیروز خودش برای خرید مرغ و گوشت به بازار مراجعه کردن که داد از تورم میزنند دیگه با حقوق یک روز نیم کیلو گوشت هم نمیشه خرید
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 5
    اخرش چیشد؟احضار و بازجویی و جزیمه نقدی و خلاص قوه قضائیه به درامد خودش فکر میکنه نه بازدارندگی جرم و تنبیه مجرم
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    7 0
    لعنت خدا بر کسانی زندگی مردم را له کشاندند لعنتبر اختلاسگران دزدان ورانت خواران زمانه لعنت بر کسانی ایران فروشی میکنن
  • سید IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    در کشور ژاپن در پارکها درخت گیلاس می کارند و جشنواره گل گیلاس برگزار میکنند و هر سال هزاران نفر توریست برای دیدن این زیباییها به ژاپن سفر میکنند ولی در در کشور ما بجای درختان مثمر مثل توت و سنجد درختان غیر مثمر کاشته میشود و میلیونها تومان صرف آبیاری آنها نبود و تنها دلیل شهرداریها و سازمان فضای سبز این است که : مردم میوه های آنها را میخورند و شاخه های آنها را می شکنند!! بنظرم مسئولین به بلوغ فکری و عقلی نرسیده اند
  • ارش IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 6
    حجاب منشا فساد و فساد بی بند باری
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    اقای موسوی خدا قوت دولت هم ازجنس انتخاب قبل مردم نیست که درسفر دغدغه تشک خواب داشته باشه ساعت نه هم نمیاد وساعت دوتعطیل کنه شبانه روز درمسیر مستقیم درحال تلاش است حجم خرابیها زیاد است البته باید تلاش بیشتر وخطا کم شود یادتان هست درناصر خسرو بهار چهارساعت بیبرقی بود وروزی هفتصد نفر فوتی کرونا وهرروزبر تعطیلی کارخانه هاعلی برکت ‌‌‌‌ل....دولت باید برای اصلاح امور انقلابیتر عمل کندا
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    5 0
    حقوق ها آنقدر کم تورم آنقدر زیاد است که جوان ها با این حقوق ها سر کار نمیرن کارفرما مجبور به استخدام بازنشسته ها شده بازنشسته هم از زور بی پولی ودرآمد کم برگشته سرکار آفرین بر سید محرومان
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    1 0
    قطع درخت رسیدگی میشه ولی نابودیه سرمایه ی مردم در بورس رسیدگی نمیشه ؟
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    6 0
    سلام من یک کارگرم کچندوقته سرگذرکاربهم نمیخوره واقعا کسی میتونه کمکم کنه
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    خخخخ
  • بهنام IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    4 0
    سلام باز نزدیک انتخابات شد و اقتصاد و سفره مردم برای نمایندگانی که 3 سال خوابیده بودند مهم شد
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    6 0
    فقط اقتصاد زندگی مردم را خراب کردید
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    پاک نمی شود
  • شهروند IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    0 0
    اینقدر دلسوز یک درخت نباش جنگهای مریوان در اتش میسوزند
  • مجید IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    0 0
    اول بایس با خود دولت برخورد بشه که اون سازمان رو موظف نکرده برای نگهداری و توسعه فضای سبز و درختانش یک نیروی متخصص مهندس کشاورزی جذب کنه .
  • مجید IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    0 0
    اول بایس با خود دولت برخورد بشه که اون سازمان رو موظف نکرده برای نگهداری و توسعه فضای سبز و درختانش یک نیروی متخصص مهندس کشاورزی جذب کنه .
  • ش‌. AE ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    0 0
    روی سخنم به نماینده مجلس که میگه با اعتماد دولت ایشان به مردم وعده دادن یعنی این و امثال این کنار گود نشستن میگن لنگ ش کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس