کد خبر 1515542
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
۹ دکل ۲۳۰ کیلوولت جنوب کرمان بر اثر طوفان آسیب دید

شرکت برق منطقه‌ای کرمان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ۹ دکل ۲۳۰ کیلوولت جنوب کرمان در پی طوفان شدید عصر امروز(دوشنبه) آسیب دید.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای کرمان، در اطلاعیه این شرکت آمده است: وقوع طوفان شدید همراه با رگبار در برخی مناطق جنوب استان در روز جاری موجب حادثه در خطوط ارتباطی دو مداره پست های ۲۳۰ کیلوولت کهنوج به هلیل و همچنین خط نیروگاه شوباد به پست هلیل و خط ۲۳۰ کیلوولت هلیل به پست گل مورتی در سیستان و بلوچستان شد.

در جریان این حادثه تعداد ۹ دکل ۲۳۰ کیلوولت و تعدادی پایه های خطوط ۶۳ کیلوولت آسیب دیده که موجب خاموشی به میزان ۱۲۰ مگاوات در مناطق زهکلوت، سرتک، هلیل، جازموریان و سرخ قلعه شد که با اقدامات اولیه ۷۰ مگاوات خاموشی بر طرف گردید ولی به میزان ۵۰ مگاوات خاموشی کماکان در منطقه وجود دارد.

اطلاعیه شرکت برق منطقه ای کرمان تصریح می کند: در حال حاضر ۶ تیم تعمیراتی و عملیاتی در مناطق حادثه دیده در حال فعالیت و رفع آسیب ها هستند و با هماهنگی های به عمل آمده به زودی گروهای دیگری نیز اضافه می شوند تا عملیات رفع بحران سرعت بیشتری بگیرد.

این اطلاعیه خاطر نشان کرد: مدیر عامل شرکت برق منطقه ای کرمان نیز بعد از هماهنگ های لازم در اتاق بحران مرکز دیسپاچینگ جنوب شرق بلافاصله به همراه مدیر امور انتقال و کارشناسان ذیر ربط معاونت بهره برداری عازم منطقه شده تا از نزدیک امور را نظارت و کنترل نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس