رشیدپور گلزار

رضا رشیدپور در اینستاگرامش فقط به انتشار دو پست با تصویر کیان پیر فلک و مهسا امینی برای عرض تسلیت اکتفا کرده؛امری که البته از سوی بعضی از مسئولان فعلی و سابق نظام نیز، انجام شده بود.

به گزارش مشرق، در حالیکه امروز رضا رشیدپور از حضور در سیما کناره‌گیری کرد و همچنان جمع محدودی مخالف حضور محمدرضا گلزار در سیما هستند، علی ترابی در جام‌جم نوشت: بازگشت چهره‌های مختلف هنری به تلویزیون بیش از آن‌که ماجرایی فرهنگی به حساب بیاید موضوعی سیاسی است، چراکه کمتر کسی درباره کیفیت اجرا یا سطح فرمی و هنری برنامه افرادی که نام‌شان مطرح است، صحبت می‌کند و همه درباره موضع‌گیری آنها در شرایط خاص سخن به میان می‌آورند. در این گزارش از منظر سیاسی، بازگشت چهره‌ها و به‌خصوص دو اسم محمدرضا گلزار و رضارشیدپور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

از چهره‌های هنری صحبت‌های گوناگونی منتشر شد، از دعوت برای آشوب تا توهین مستقیم به مقامات مختلف کشور اما در این میان بودند چهره‌هایی که قدری جانب احتیاط را رعایت کردند و بی‌گدار به آب نزدند.
محمدرضا گلزار، بازیگر سرشناس کشور یکی از این افراد بود که سال گذشته در هیچ محفل رسمی سخنی غیرهمسو به زبان نیاورد و البته در صفحه اینستاگرام خود هم هیچ واکنشی در قضایای سال گذشته نداشت.
از سوی دیگر رضا رشیدپور اما ضمن بیان انتقاداتی که از نظرش وجود داشته فقط به انتشار دو پست با تصویر کیان پیر فلک و مهسا امینی برای عرض تسلیت اکتفا کرد؛ امری که البته از سوی بعضی از مسئولان فعلی و سابق نظام نیز، انجام شده بود.
نخستین سخنان رهبر معظم انقلاب درباره اغتشاشات سال۱۴۰۱ در یک تریبون رسمی در ۱۱مهر ماه سال گذشته و در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح بیان شد.
ایشان در این دیدار به وجوه مختلف این اتفاقات و دست‌های بیگانه در آن اشاره کرده و درباره چهره‌های هنری فرمودند: «برخی چهره‌های ورزشی و هنری هم موضع‌گیری‌هایی کردند؛ به نظر بنده هیچ اهمیت ندارد؛ روی این نباید حساسیت به خرج داد. جامعه‌ ورزشی ما جامعه‌ سالمی است، جامعه‌ هنری ما هم جامعه‌ سالمی است.»


البته در همان دیدار و سخنرانی‌های بعدی معظم‌له بر لزوم برخورد با افرادی که با عناد قصد براندازی داشتند، اشاره فرمودند اما به نظر اصل ماجرا تفاوت قائل شدن ایشان برای نگاه به اعمال افراد مختلف است که چقدر متاثر فضای آن روزها بوده و چقدر با نیت قبلی و به قصد براندازی صورت گرفته است. مسلما در صداوسیما جایی برای امثال ترانه علیدوستی یا مهناز افشار که علنا و به نیت براندازی، زیست مجازی خود را پی می‌گیرند، وجود ندارد و سلبریتی قانون گریز باید بداند در جام‌جم به روی او بسته است.

اما از سوی دیگر این‌که تمام چهره‌های مشهور را با یک چوب برانیم هم امری دور از صواب است، کما این‌که محسن برمهانی، معاون سیما نیز به آن اشاره کرده بود. نباید فراموش کرد که صداوسیما از دیرباز رسانه‌ملی نامیده می‌شده و باید اسم و مسمی با هم همسو باشند و همخوان.

باید بهترین تصمیم را گرفت تا با حضور چهره‌های هنری که سابقه کمترین همراهی با دشمن را در بزنگاهی همچون فتنه ۱۴۰۱ دارند، هم مخاطبان تلویزیون افزایش پیدا کند و به همان نسبت، مراجعه به رسانه دشمن نیز کاهش یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 16
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    6 1
    فقط از مهسا گفت چرا از آرمان علی وردی نگفت ؟ از کیان گفت چرا از آرشام ، علی اصغر ، محمدرضا نگفت ؟ چرا از شهید کرم پور ،عجمیان،حسین زینال زاده ، رسول دوست محمدی، دانیال رضازاده و ... نگفت ؟
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    5 1
    سلبریتی های با فراخوان هاشون باعث شهادت آرمان علی وردی ها و عجمیان ها شدند برای این مردم هیچ ارزشی ندارند بیخود خودتون رو خسته نکنید فقط حیف پول بیت المال برای این سلبریتی وطن فروش خرج بشه
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    11 3
    چرا سر شهید آرمان علی وردی و روح الله عجمیان که قتل صبر شدند خفه شده بود رشید پور ؟
    • علیرضا IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      0 3
      من یه بسیجی ام ولی قرار نیست همه مردم ایران مثل من فکر کنند البته همه مردم ایران نباید قصد براندازی داشته باشند
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    5 3
    سلبریتی سفارشی تو مایه حقارتی !!!!!
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    3 2
    پدر شهید عجمیان با بغض گفت خیلی نامرد هستید؛ همه آن‌هایی که از قاتلان پسر من حمایت کردند بر می‌گردند به تلویزیون!طبق افشاگری آقای شهبازی
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    4 4
    تا یه آدم بی منطقی مثل جلیلی وزیر صدا و سیما است و از تندرو هایی مثل شهبازی حمایت می‌کنه اوضاع صدا و سیما درست نمیشه .
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    4 2
    مرگ بر سلبریتی وطن فروش
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    4 2
    سلبریتی های بیشرف
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    2 0
    بازگشت سلبریتی های حامی فتنه خیانت به خون شهیدان امنیت راستی از دادگاه شهدای امنیت چه خبر ؟
  • سید IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    1 1
    دعوت مجدد از امثال رشیدپور و گلزار برای اجرا در سیما اشتباهی شرم آور است و بازی با جملات نمی تواند این خطا را توجیه و تطهیر کند!!!
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    2 0
    جنگ بشه لابد سلبریتیها میرن دفاع میکنن
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    2 0
    لطفا بگردبد حزب الهی را از تلویزیون بیرون کنید تا آنچه دلتان می خواهد انجام بدهید
  • ملت ایران اسلامی IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    1 1
    اگر آقای جبلی مجددا این معاندین و وطن فروشان را به صدا وسیما برگرداند درواقع درمقابل ماخانواده های شهدا ورهبری و ملت ایران اسلامی ایستاده است آقای جبلی .این هشدارراجدی بگیرید.
  • مهدی IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    1 1
    سلام نباید فراموش کنیم صدا وسیما دانشگاه اسلامی وصدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران است که خون هزار نفر پای این نظام ریخته شده جای آدم ها دورو ومنافق نیست .
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    1 2
    صداسیما و روزنامه اش از قدیم (گمانم از دوره ضرغامی) به صورتی بازی عادت داره
  • احمد IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    1 0
    تو رو خدا بازنشسته ها را دوباره بکار نگیرید جوان دارم بیکاره
  • مسعود IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    0 0
    اگر فقط سلبرتی ها این حرفها را می زنند اعدامشان کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس