کد خبر 1518264
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
برنامه خاص برای شکست جادوگر آمریکایی

مربی تیم ملی از برنامه خاص برای برتری ژنرال هشت ستاره ایرانی مقابل تیلور آمریکایی خبرداد.

به گزارش مشرق، احسان امینی روز چهارشنبه در یک برنامه تلویزیونی به حساسیت دوئل ششم و احتمالی حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور آمریکایی در پیکارهای جهانی اظهار کرد: تمرینات خاصی برای حسن یزدانی در نظر گرفته شده است تا مقابل این آزادکار آمریکایی به برتری برسد، چرا که برتری مقابل او برای کشتی ما حیثیتی و مهم خواهد بود.

وی ادامه داد: کادرفنی نیز آنالیز تیلور را در دستور کار خود قرار داده است و برای شکست این آزادکار آمریکایی نیز حسن یزدانی نیز برنامه آنالیز شرکت می‌کند و نظرات خود را ارائه می‌دهد. امیدواریم حسن یزدانی با برتری مقابل تیلور شکست سال گذشته خود را جبران خواهد کرد.

تیلور و یزدانی تا کنون پنج بار برابر هم قرار گرفتند که حاصل آن چهار برد برای جادوگر آمریکایی و یک برد برای یزدانی بود. یزدانی و تیلور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی ۲ کشور برنده و پیش‌بینی می‌شود در بلگراد، جهانیان شاهد دوئل ششم آنان باشند.

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان به عنوان نخستین مرحله کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس روزهای ۲۴ شهریور تا اول مهر در بلگراد پایتخت صربستان برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شیرزاد IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    0 0
    سلام بر کشتی گیران و کشتی دوستان.همه ی ایرانیانی که از ابتدای دهه ی شصت کشتی را بطور حرفه ای نگاه میکنند .متوجه شده اند که متاسفانه جناب حسن خان یزدانی کمی ترس دارد بهنگام مقابله با تیلور بزرگ.اگر ترس را کنار بگذارد باور کنید در شش دقیقه کشتی با اختلاف حسن خان یزدانی برنده می‌باشد.بدون تعصب عرض میکنم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس