سلامی نمایه

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همچون گذشته فاتح قله‌های بزرگ خواهیم بود و تا فتح آخرین قله این مسیر ادامه دارد و ما دشمنان‌مان را راحت نگذاشتیم و نخواهیم گذاشت.

به گزارش مشرق، سردار حسین سلامی در کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و دیگر شهدای استان اردبیل اظهار کرد: در طی ۴۵ سالی که از عمر مقدس انقلاب اسلامی می‌گذرد، مستکبران و فرعونیان زمان،‌ در کلیه جبهه‌ها علیه مردم ایران دشمنی‌های بسیاری را اعمال کردند و در این نبردهای سخت، با درایت و رهبری امام خامنه‌ای و حضور همیشه در میدان مردم عزیز و هوشیار، کلیه برنامه‌های شیطانی دشمنان با شکست‌های سنگین و مهلکی همراه بوده است.

وی افزود: مسیر نبرد و مقابله با مستکبران و دشمنان اسلام و ایران، بدون لحظه‌ای توقف ادامه دارد و دشمنان مطمئن باشند که شدیدتر از گذشته، دشمنان را در جبهه‌های مختلف با شکست سخت روبرو خواهیم کرد و این یک وعده حقیقی الهی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقاومت و ایستادگی منجر به شکست دشمنان ایران و اسلام شده است و آنان دیگر نای حرکت ندارند و با زوال بزرگی روبرو هستند ما آنان را بدون هیچ پیروزی به قبرستان هدایت کردیم؛ این به برکت خون شهدای عزیزمان است.

سردار سلامی با اشاره به اینکه دشمنان کلیه ذخایر، انرژی و تجهیزات خود را برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران به میدان آوردند، تصریح کرد: مردم ایران از حوادث صدر اسلام و عاشورای حسینی به شکل کامل، درس گرفتند و مردم ایران هیچ زمانی اجازه نخواهند داد دوباره تاریخ تکرار شود.

وی ادامه داد: ملت ایران ثابت کردند که در هیچ نقطه در مقابل دشمنان متوقف نخواهند شد و همچون گذشته فاتح قله‌های بزرگ خواهیم بود و تا فتح آخرین قله این مسیر ادامه دارد و ما دشمنان‌مان را راحت نگذاشتیم و نخواهیم گذاشت و ملت ایران در هیچ برهه‌ای از در هیچ موضوعی در قبال دشمنان کوتاه نخواهد آمد و آرزو داریم در جبهه نبرد با دشمنان که منجر به فتح قلل خواهد شد به خیل عظیم شهدا بپیوندیم.

وی افزود: دهه‌هاست که دشمنان بزرگ دست به دست هم داده‌اند و دنیا را میدان ائتلاف خود علیه ملت ایران و امت اسلام کرده‌اند و نمی‌خواهند اجازه دهند نور خدا بر این سرزمین جلوه‌گر شود.

سردار سلامی یادآور شد: دشمنان این ملت می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند و بر سرنوشت مسلمانان مسلط شوند، آزادانه در خیابان‌های ما راه بروند و برای ما مقدراتمان را تعیین کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به زیبایی اردبیل را توصیف کردند که ایران همراه مدیون حماسه‌های بزرگ مردمان مومن در حوزه ملی و مذهبی بوده است و منشا جوشش سرچشمه الهی و زلال شیعه در ایران، اردبیل است.

سردار سلامی افزود: اردبیلی‌ها به دوستداران و عاشقان حضرت ابوالفضل (ع) معروف هستند و به شکل خاص و ویژه‌ای قمر بنی هاشم را دوست داشته و ارادت دارند و مردم‌مان هر دیار دوست دارند شبیه کسانی باشند که آن‌ها را دوست دارند و قلب و دستان اردبیلی‌ها هم در طول تاریخ سرنوشت الهی شبیه حضرت عباس(ع) داشته است.

وی گفت: مردمان اردبیل فداکاری‌های بسیار بزرگ و تاریخی برای اتحاد ایران و گسترش شیعه در کشورمان کردند که در این راه سرها و دست‌های بسیاری را فدا کردند و اردبیل سرزمین سرهای بریده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 19
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    4 4
    سلام سردار- میدانیم شما هستی که میتونی جواب آمریکا را بدی- امیدواریم بزودی جواب دزدی نفت آمریکا را بدین- منتظر هستیم اون روز را خیلی زود ببینیم-آمریکا فقط زبان شما سپاهی ها را خوب بلده- میدونه بلوف نمیزنین و شوخی هم نمیکنین- خیلی خیلی مشتاق و منتظر هستیم
  • DE ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    1 6
    فاتح قله های بزرگ
    • US ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      1 3
      بله ترکیه امروز گفته زنگزور باید باز بشه
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    3 0
    باید سوالات کنکور های مقاطع مختلف و امتحان جامع دکتری با پاسخ تشریحی طراحان منتشر شود. باید دانشگاه های کشور نظارت و شفافیت داشته باشند. باید اعلام نظر دانشجویان درباره اساتید دانشگاه های دولتی در سامانه ی کشوری هر ترم ثبت شود. باید امتحانات و پاسخ های تشریحی هر درس ثبت شود و در اختیار دانشجویان باشد. جلوی قدرت های بی منطق و رانت اساتید و کارمندان دانشگاه ها را بگیرید
  • CA ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    6 2
    دشمن دیدی سلام برسان
  • US ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    2 0
    باید برای کوچکترین تبعیض ها و بی عدالتی ها فکر کرد و راه حل ها هیچوقت اسان نیستند
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    11 4
    این قله های بزرگ چرا هیچ کدومشون راحتی واسایش مردم نیست؟
    • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      0 27
      یک سنگ نورد به این سادگی سنگ نورد نخواهد شد هرکاری زحمت خودش دارد مهم اینست اگردوست داری سنگ نورد بشوی وازصخره ها بالا بروی هرروز تمرین صخره نوردی کنی تا بدنت آماده برای فتح قله هاشود والا سفره را درستی قورت بدهی وبعد عشق کنی تورا بجایی نمیرساند منظور سردار تمرین وتکرار مثل همیشه برای فتح قله های پیشرفتی که نیازکشور به خارج به حداقل برسه تا آنچه درگذشته توسط شاهان وخاندان قجری وپهلوی به یغما برده شده وضعف آنها درکشورداری مسجل بوده جبران کنیم .دزدان نابکاری که هرروز برسرسفره انقلاب نشخوار میکنند وهرروز قرقرشان بلنداست درست همان کسانی هستند که کیسه غارتگریشان به کف رسیده است وقطعا بقیه را هم درگذر زمان به بیت المال برخواهیم گرداند.
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    4 2
    خوشبحالش چقدر انرژی داره
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    3 3
    چه کسی مسبب وضعیت اقتصادی سوریه است حتما سکوت دربرابر تبعیض و زیاده خواهی مقامات فاسد و بدون شفافیت تاثیر دارد ، تبعیض و فساد فرصت نفوذ آمریکا و جنگ را فراهم می کند تا خوبان روزگار از دست بروند ، شفافیت شرکت های دولتی نفتی و بانکی را برقرار کنید
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    4 0
    چه کسی مسبب وضعیت اقتصادی سوریه است غیر از سکوت دربرابر تبعیض و زیاده خواهی مقامات فاسد و بدون شفافیت ، تبعیض و فساد فرصت نفوذ و جنگ را فراهم می کند تا خوبان روزگار از دست بروند ، شفافیت شرکت های دولتی نفتی و بانکی را برقرار کنید مستند بی‌بی‌سی در سال 2010 درباره سوریه که بیان می‌کند کافی بود پدر یک خانواده سوری برای تامین هزینه های کل خانواده کار کند. برای نقل مکان به یک آپارتمان بزرگتر نیز پول خود را پس انداز کنید سوریه قبل از جنگ: 7 ساعت روز کاری بدون بدهی آموزش رایگان مراقبت های بهداشتی رایگان حقوق مناسب سوریه حالا 90% مردم زیر خط فقر حالا که امریکا دارد نفت توقیفی ایران در نفتکش را خالی می کند ناوگانش وارد خلیج فارس شد برای تحریک
  • حمید IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    12 2
    سردار سلامی کدام قله بزرگ را فتح کردین؟؟ کنترل نرخ تورم، حل بحران مسکن، دلار ۱۵ هزار تومانی، رفاه ، آسایش، آرامش …. کدامیک دستاوردتان بوده است؟؟
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      0 5
      چشم دل بازکن که آن بینی
  • US ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    7 1
    حق آبه رو بگیرید کافیه تازه دشت هم هست
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    4 0
    علی الحساب پول نفت و بگیرید
  • یزدان US ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    7 4
    اون روز شمار نابودی اسراییل کجاست یواشکی جمعش کردید؟
  • US ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    3 3
    کمی راجع به حسینیه کاخ سفید بگو😜😜😜
  • CA ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    5 4
    نه مارک میلی و نه مکنزی را به خونخواهی حاج قاسم کشتید در حالی که در منطقه دائما در حال پرسه زدن و رجز خوانی هستند.
  • جواد IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    3 4
    به عمل کار براید ، به سخنرانی نیست! مثل حاج قاسم
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    1 2
    صدام توسط آمریکایی ها اعدام شد، ترامپ هم بدست آمریکایی ها ساقط.
  • عباس IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    0 6
    ای جونم سردار
  • محمد IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    0 0
    من با افتخار خاک پای شما را بوسه باران میکنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس