کد خبر 1520905
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶
ساکت: امکان ورود VAR به صورت اجاره‌ای فراهم شده است/ وضعیت چمن نقش جهان بهتر شده است

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: امکان ورود VAR به صورت اجاره‌ای فراهم شده و امیدواریم باشگاه‌های ایرانی در آسیا از این امکان استفاده کنند.

به گزارش مشرق، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفت‌وگویی اظهار داشت: مسابقات آسیایی یک ظرفیت و فضای متفاوتی دارد. تیم‌ها آسیایی به خوبی خود را از لحاظ زیرساخت و حمایت دولت‌ها تجهیز می‌کنند و باید حمایت از سوی وزارت ورزش انجام شود.

وی ادامه داد: مسابقات در تاریخ نزدیکی آغاز خواهد شد اما ابهاماتی در خصوص بازی با تیم‌های عربستانی مطرح شده است. رأی قبلی در AFC باید تجدیدنظر شود که هنوز اتفاق نیفتاده است و انتظار داریم امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال موضوع را پیگیری کند تا امکان میزبانی فراهم شود.

ساکت در خصوص امکان حضور VAR در نقش‌جهان گفت: حدود ۲ سال قبل فیبر نوری در کل ورزشگاه تجهیز شده است و به صورت آزمایشی یک شرکت دانش‌بنیان داخلی به صورت غیررسمی تست انجام دادند؛ VAR می‌تواند سبب پیشرفت فوتبال در کشورمان شود البته از الزامات ای اف سی است و امکان ورود به صورت اجاره‌ای فراهم شده و امیدواریم باشگاه‌های ایرانی در آسیا از این امکان استفاده کنند.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص وضعیت چمن نقش‌جهان نیز بیان داشت: از یک ماه قبل بازسازی و ترمیم چمن توسط کارشناسان خبره آغاز شده است و به دلیل نوع کشت در ۶ سال قبل لایه‌های زیرین اشکالاتی دارد، گروه کارشناسی در حال اصلاحاتی در زیرساخت هستند.

وی در پایان تصریح کرد: وضعیت چمن بهبود پیدا کرده و برای بازی‌های آینده شرایط مطلوب‌تری خواهیم داشت. پایان امسال باید چمن ورزشگاه نقش‌جهان عوض شود زیرا ۶ سال قبل کشت شده و باید با شرایط جدید برای مسابقات سال آینده آماده کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جیب IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    2 0
    اینا هم که همش دستشون توی جیب دولته، بعد میگن چرا لیگ و تیم های ایران اینقدر با اروپا فاصله داره
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    1 0
    یک دوربین ببندین به دماغ بیرو و کار همون VAR را انجام میده!!!!!!!!
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    0 0
    اخه دیگه وی ای ار چیه که اینم میخواهید اجاره کنید؟؟؟؟؟؟!!!!!
  • حیدری IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    0 0
    خجالت بکشید میلیاردها تومان پول بی زبون این ملت فقیر و بحران زده رو دارید چپاول میکنید و قراردهاد ی چند ده میلیاردی با بازیکنان و مربیان دو زاری می‌بندید بعدش می‌خواهید دستگاه اجاره ای وارد کشور کنید خاک تو سرتون
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    1 0
    به جای پول دادن میلیاردی به فوتبالیستها که خروجیم ندارن بخرید تا چند سال میشه استفاده کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس