کد خبر 1521409
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران امروز (۵ شهریورماه) کاهش محسوس دما و روزهای دوشنبه و سه شنبه (۶ و ۷ شهریورماه) افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش وزش باد، گاهی همراه با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر سه شنبه تا پنجشنبه(۷ تا ۹ شهریورماه) به‌ویژه در جنوب غرب و ارتفاعات استان در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید در نیمه جنوبی گاهی با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا با احتمال نفوذ و گسترش گرد و غبار انتقالی از غرب کشور و محدودیت دید و در ارتفاعات استان گاهی وزش باد شدید موقتی رگبار باران با احتمال رعد و برق مورد انتظار خواهد بود.

امروز (۵ شهریورماه)کاهش محسوس دما و روزهای دوشنبه و سه شنبه (۶ و ۷ شهریورماه) افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۶ شهریور ماه) صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه ( ۷ شهریورماه) صاف تا قسمتی ابری، از بعد از ظهر افزایش باد، به‌تدریج نیمه ابری و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس