کد خبر 1521657
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
هواشناسی نمایه

هواشناسی استان تهران از پیش‌بینی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و افزایش نسبی دما تا روز سه‌شنبه خبرداد.

به گزارش مشرق، بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده نشان می‌دهد که آسمان این استان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه افزایش وزش باد و گاهی همراه با افزایش ابر خواهد بود.

همچنین از بعد از ظهر سه‌شنبه تا پنجشنبه هفتم تا نهم شهریورماه به‌ویژه در بعضی ساعات و در جنوب غرب و ارتفاعات استان تهران وزش باد شدید پیش‌بینی شده است. این وضعیت در نیمه‌جنوبی گاهی با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و با احتمال نفوذ و گسترش گرد و غبار انتقالی از غرب کشور و محدودیت دید و در ارتفاعات استان همراه خواهد بود. در این ایام گاهی نیز وزش باد شدید موقتی، رگبار باران با احتمال رعد و برق مورد انتظار است.

هواشناسی استان تهران برای روز سه‌شنبه نیز افزایش نسبی دما و برای روز چهارشنبه کاهش نسبی دما را پیش‌بینی کرده است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا هفتم شهریورماه صاف و از بعدازظهر همراه افزایش ابر و گاهی باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است. این وضعیت برای روز چهارشنبه هشتم شهریورماه کمی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد و گاهی باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اداره کل هواشناسی استان تهران همچنین درباره گرم‌ترین نقطه این استان در شبانه‌روز اخیر نیز گفت: ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس