کد خبر 1522525
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۰
باند سارقان زورگیر محور هفت‌باغ کرمان متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: اعضای باند پنج نفره سارقان زورگیر محور هفت‌باغ کرمان در عملیات ضربتی پلیس آگاهی استان دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش مشرق، سردار ناصر فرشید اظهار کرد: به‌دنبال وقوع چند مورد سرقت خشن و زورگیری از شهروندان و بیشتر خانم‌ها در محدوده هفت‌باغ، ماموران پلیس آگاهی با جدیت تمام وارد عمل شده و با انجام کار اطلاعاتی متهمان دخیل در این زورگیری‌های خشن را شناسایی کردند.

وی افزود: در ادامه پنج متهم دخیل در این جرایم خشن طی چند عملیات ضربتی پلیس آگاهی دستگیر شدند و با حضور در پلیس آگاهی با شاکیان این پرونده گفتگو و روش متهمان را واکاوی کردیم.

سردار فرشید در خصوص یک پرونده دیگر در حوزه جرایم فضای مجازی هم گفت: متاسفانه به سبب اعتمادی که برخی افراد در فضای مجازی به کلاهبرداران می‌کنند، چند نفر که عمدتا خانم بودند با ارسال عکس‌هایشان به مجرمان با سوءاستفاده و اخاذی روبه‌رو می‌شوند که ۳ نفر از متهمان دخیل در این پرونده با کار تخصصی پلیس فتا یکی از شهرستان‌های جنوبی استان دستگیر شدند و روند تکمیل پرونده در دست انجام است تا سایر افراد دخیل در این مورد هم دستگیر شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمان متذکر شد: توصیه من به مردم به‌عنوان یک خدمتگزار پلیس این است که مراقب افراد سودجو در فضای مجازی باشند چراکه اعتماد به افراد ناشناس بخصوص در فضای مجازی عواقب جبران‌ناپذیری را خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس