کد خبر 1523057
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
وزش باد

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، آسمانی ابری همراه با وزش باد و رگبار باران همراه با خیزش گرد و خاک و غبار پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد در ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات شمال شرق برای امروز و فردا (۱۱ و ۱۲ شهریور) در ساعات بعد از ظهر رشد و افزایش ابر و گاهی رگبار باران با احتمال رعد و برق و درنیمه‌جنوبی استان از فردا شب تا روز دوشنبه (۱۲ تا ۱۳ شهریور) در ساعات عصر و شب افزایش سرعت باد، در بعضی ساعات وزش باد شدید با احتمال خیزش موقتی گردوخاک، ورود گردوغبار از استان‌های مجاور و کاهش موقتی کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

تا روز دوشنبه عدم تغییرات محسوس در دما و برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ( ۱۴ و ۱۵ شهریور) افزایش نسبی مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( ۱۲ شهریور) صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۱۳ شهریور) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق و گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس