کد خبر 1523101
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
ماموریت های اورژانس هوایی تهران رکورد زد

رئیس مرکز اورژانس استان تهران، از ثبت بیشترین ماموریت اورژانس هوایی استان تهران در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش مشرق، محمداسماعیل توکلی، در ارتباط با حوادث هفته گذشته (۳ الی ۱۰ شهریور) اظهار داشت: طی این مدت در مجموع ۲۲۴۵۲ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۴۸۲۵ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۷۶۲۷ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی گفت: در این مدت ۵۰۵۱۸ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۲۱۹۴ تماس‌های مزاحم با این مرکز بوده است.

توکلی افزود: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۳۴۸۶ مورد حوادث ترافیکی و ۱۸۹۶۶ مورد حوادث غیر ترافیکی بوده است.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران ادامه داد: طی هفته گذشته، اورژانس هوایی ۲۲ سورتی پرواز داشت که از این تعداد ۳ پرواز مربوط به بال ثابت (انتقال اعضا) بود.

توکلی با اشاره به تعداد سورتی پرواز در هفته اخیر در اورژانس استان تهران گفت: در تاریخ اورژانس این تعداد پرواز در یک هفته بی نظیر است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوشیار اسدی IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    0 0
    سلام خدا قوت به پهلوانان عرصه اورژانس 115 در سراسر ایران . از همینجا به دستان پر مهر سفید پوشان اورژانس بوسه می زنم . ای تکنسین خوشا بحالت چون بال فرشته هاست بالت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس