کد خبر 1523492
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
.

یک نویسنده صهیونیست نوشت: اسرائیل با ظلم و تبعیضی که در حق ساکنان عرب انجام می دهد، خودش را نابود می کند.

به گزارش مشرق از الجزیره، «یوسی کلاین» روز یکشنبه در مقاله ای در روزنامه «هاآرتص» اضافه کرد: ظلم و ستمی که امروز اسرائیلی ها به عرب فلسطین می کنند، همان کاری است که آلمان نازی با یهودیان می کرد و تاریخ نشان می دهد که اعراب، انتقام می گیرند.

وی افزود: اسرائیلی ها به خاطر بدرفتاری با عرب ها، روزهای سختی را تجربه می کنند. اسرائیلی ها می دانند که در معرض نابودی هستند ولی امیدوارند این نابودی پیش از آنکه از داخل صورت گیرد با یک عامل خارجی انجام شود.

کلاین درباره اسباب حرکت صهیونیست ها به سوی نابودی و ویرانی نوشت: این تنها نتیجه حکومت بر ۲ میلیون نفر است که تحت اشغالگری زندگی و برای استقلال مبارزه کنند و نیم میلیون اشغالگر نیز از آنها حمایت کنند.

وی افزود: پزشکان، کارمندان بخش فناوری، جوانان فراری، همچنین بن گویر(وزیر امنیت داخلی) که از حمایت نتانیاهو برخوردار است، همه آنها می دانند که اسرائیل درحال تبدیل شدن به یک حکومت یهودی نژاد پرست است.

این نویسنده اسرائیلی اضافه کرد: همه این واقعیت را می دانند ولی شجاعت مقابله با آن را ندارند حتی حکومت و ارتش پشت سر جنایتکارانی که برای غارت و کشتار به مناطق فلسطینی نشین می روند پنهان می شوند.

کلاین با اشاره به یورش شهرک نشین های صهیونیست به شهرها و روستاهای فلسطینی ادامه داد: روح نژادپرستی در وجدان اسرائیلی ها نهادینه شده است و این جنایت ها عامل واکنش فلسطینی ها است.

وی همچنین در این مقاله دردهای مادران فلسطینی از مرگ فرزندانشان و ویران شدن خانه هایشان که پناهگاه کودکانشان است اشاره کرد.

کلاین اضافه کرد: تندروهای اسرائیلی همه را به پرتگاه می برند و نژادپرستی خود را آشکارا فریاد می زنند، آنها می خواهند جامعه ای کاملا صهیونیست داشته باشیم.

وی افزود: سران اسرائیل نیز بر اقدامات تندروها سرپوش می گذارند و ما این گونه نمی توانیم خود را از شباهت با نازی های نجات دهیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    0 0
    كلا عوضين به اين راحتي نابود نميشن همش فيلمه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس