کد خبر 1524163
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
رفتار عجیب بایدن در مراسم کهنه‌سربازان آمریکا+فیلم

رئیس‌جمهور ۸۰ ساله ایالات متحده این‌بار با ترک نابهنگام و سریع سالن مراسم بزرگداشت کهنه‌سربازان جنگ ویتنام، سؤالاتی را درباره تشدید زوال عقلی‌اش برانگیخت.

به گزارش مشرق، «جو بایدن» رئیس‌جمهور ۸۰ ساله آمریکا از زمان آغاز ریاست‌جمهوری خود با گاف‌های متعدد و رفتارهای عجیب و غریب، سؤالات زیادی را در خصوص سلامت ذهنی و جسمانی خود در بین افکار عمومی به وجود آورده است.

روزنامه آمریکایی «نیویورک‌پست» در همین راستان گزارش کرد که بایدن روز گذشته (سه‌شنبه) به دلیل ترک فوری اتاق شرقی کاخ سفید قبل از اتمام مراسم اهدای مدال افتخار به کهنه‌سربازان جنگ ویتنام به بی‌احترامی شدید به نظامیان بازنشسته آمریکا متهم شد.

رئیس‌جمهور ایالات متحده پس از بستن بالاترین نشان نظامی کشور بر گردن «لری تیلور» نظامی بازنشسته ۸۱ ساله آمریکایی، قبل از آن‌که متن اختتامیه مراسم توسط «ویلیام گرین» ژنرال آمریکایی قرائت شود، به سرعت بدون توجه به حاضرین مراسم، سالن را ترک کرد.

در پی این اقدام اهانت‌آمیز رئیس‌جمهور آمریکا، کهنه‌سربازان آمریکایی به شدت از بایدن انتقاد کردند و گفتند که رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا بی‌احترامی بیش‌ از حدی از خود نشان داد.

«شان ریان» از اعضای سابق یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا (SEAL) در واکنش به این رفتار بایدن گفت: «....فرانسوی مرا ببخشید اما چه آدم احمق خرفتی. عدم احترام مداوم بایدن به همه تأسف‌بار است».

این رفتار جدید بایدن این سؤال را برانگیخت که آیا ترک سالن از پیش برنامه‌ریزی شده بود یا یک مورد دیگر از رهبر سرگردان آمریکا بوده است که نمی‌دانست پس از سخنرانی به کدام سمت برود.

پیش‌تر نیز بایدن در برخی مراسم‌ها به طور سرگردان به این سمت و سو می‌رود و ناگهان افرادی که در اطرافش هستند به کمک او شتافته‌اند تا به او مسیر را نشان بدهند و بگویند که باید چه اقدامی انجام دهد.

کاخ سفید تاکنون به درخواست رسانه‌ها برای اظهارنظر درباره این رفتار عجیب و غریب بایدن پاسخ نداده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    1 0
    😂😂😂 بازم بایدن بذار بخندیم
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    اما بهترین شاهکار بایدن تا به امروز ، اون زمانی است که با زن پرنس چالرز حرف می زد و هی می 😂😂👏👏
  • پادوی کدخدا IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    شما حالیتون نیست ... این از قدرت کدخدا هست . الان که فرار میکنه بخاطر هوش بالای ایشون بعنوان پرزیدنت امریکا هست . ضمنا" مواد مخدر هم که استفاده میکرده و هانتر بایدن و این حرفا .... همش نشان از ابهت آمریکا هست. دست به پشت دختران و پسرهای جوان که میزده نشان میدهد دود از کنده بلنده میشه !!
  • هوشنگ IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    ترامپ حالا می تواند به بایدن بی عقل بخندد دارد می خندد او همین حالا در حال قهقهه زدن هست
  • هوشنگ IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    متاسفم هر روز اسباب خنده ایرانی ها رو فراهم می کنی گمشو پیرخرفت
  • هوشنگ IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    1 0
    برای ما کشور امریکا مهم هست نه آدمهایش 🇺🇸🇺🇲 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    اشتباه میکنید اگر فکر میکنید آمریکا را رئسای جمهور اداره میکنند! رئیس جمهور هرچقدر گذشته فاسدتری داشته باشه و ناقص العقل تر باشه آسان تر دستورات فراماسون ها رو اطاعت می‌کنه! علت اینکه فاسد ترین و آتو دار ترین و معیوب ترین افراد برای ریاست جمهوری آمریکا انتخاب میشوند همین است غیر از این باشه و رئیس جمهور بخواد کمترین اراده ای از خودش نشون بده سرنوشتش میشه مانند جان اف کندی بدبخت و ترورش هزینه سنگینی هم برای مسئولان پشت پرده بجا میذاره
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    بدل شم مثل خودش گیج میزنه
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    بدبخت غربگداها رو دیوار کی یادگاری نوشتند
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    بابا بیچاره دست به آب داشته
  • سروش IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    اینها همش بازیه هدفش اینه که فساد مالی خودش و پسرش رو از اذهان عمومی پاک کنه!!! ببنید چه ابر فسادی مرتکب شده که داره ادا در میاره و قید ریاست جمهوری رو هم زده یا اینکه اینقدر بزرگ هست که ریاست جمهوری هم تو گم شده.
  • CA ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    در حال حاضر آمریکا توسط مشتی سرمایه دار فاسد که همگی خود را نمایندگان مردم آمریکا معرفی میکنند و در مجلس نمایندگان و سنا جای خوش کرده‌اند هدایت و برای خندیدن به ریش مردم آمریکا ، پیرمرد ثروتمند و فاسد و ضایع العقلی را بعنوان رییس‌جمهور آمریکا معرفی کرده‌اند، جالبتر اینکه مشابه بایدن با خصلت پر مدعا و در ظاهر خشن و ریاکاری بنام ترامپ را آماده حضور در کاخ سفید میکنند تا دلقک بازی رؤسای جمهوری آمریکا کامل و کل جهان سرکار باشد.
  • مهران CA ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    0 0
    با سلام فقط یک جامعه دیوانه، یک شخص دیوانه را به رهبری خود انتخاب می کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس