پروژه حیاتی برای جلوگیری از زمین خوردن بایدن کلید خورد

ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور ۸۰ ساله آمریکا در بحبوحه رقابت‌های انتخاباتی پروژه‌ای حیاتی برای انتخاب مجدد بایدن را کلید زده‌اند تا از زمین‌ خوردن‌های پی در پی رئیس‌جمهور مسن آمریکا جلوگیری کنند.

به گزارش مشرق، «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا که معروف به گاف‌ دادن‌های پی در پی است و همچنین ستاد انتخاباتی وی در بحبوحه رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، در حال کار بر روی پروژه‌ حیاتی برای انتخاب مجدد وی هستند و بخشی از این پروژه مهم این است که اطمینان حاصل کنند که بایدن به سفر نرود.

وبگاه «آکسیوس» در این خصوص گزارش کرد، در حالیکه رأی‌دهندگان آمریکایی، نگرانی عمیق خود را در مورد سن و آمادگی رئیس جمهور ۸۰ ساله برای منصب ریاست‌جمهوری ایالات متحده ابراز کرده‌اند، ستاد انتخاباتی بایدن پروژه‌ای را شروع کرده‌اند تا از گاف‌های بایدن و زمین خوردن او جلوگیری کنند.

بر اساس این گزارش، بعنوان بخشی از پروژه ستاد انتخاباتی بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به همراه یک فیزیوتراپیست از نوامبر ۲۰۲۱ تمریناتی را برای بهبود تعادل خود انجام داده است.

از زمان سقوط بایدن از پله‌های هواپیمادر ماه ژوئن، او در اکثر اوقات کفش تنیس به پا می‌کند تا از سُرخوردن او جلوگیری کند و از پله‌های کوتاه برای سوار شدن بر هواپیمای «ایرفورس وان» استفاده می‌کند و در مقایسه با قبل از یک عرشه کوتاه‌تر برای ورود به هواپیما استفاده می‌کند.

آکسیوس ادامه داد که دموکرات‌ها از جمله برخی از اعضای دولت بایدن هراس دارند که بایدن سقوط بدی داشته باشد و این کابوس وجود دارد که این اتفاق درست چند هفته قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر ۲۰۲۴ اتفاق بیافتد.

برخی از دموکرات‌های ارشد کنگره ماههاست که در خصوص تیم تقویت بایدن ابراز ناامیدی کرده‌اند و در این راستا به رخداد سقوط بایدن به دلیل برخورد به «کیسه شن» اشاره کرده‌اند و گفته‌اند که در اغلب اوقات بایدن پس از سخنرانی نمی‌داند به کدام طرف باید برود.

طبق این گزارش، در اکثر مواقعی که هیچ متنی در مقابل بایدن قرار داده نمی‌شود، جمهوری‌خواهان از کلیپ‌های ویدئویی از بایدن سوء استفاده می‌کنند که درآن‌ها بایدن در خصوص اینکه پس از پایان سخنرانی‌اش به کدام طرف باید برود، دچار سردرگمی می‌شود و جمهوری‌خواهان با استفاده از این کلیپ‌ها تلاش دارند تا سؤالاتی را درباره سن بالای او در عموم مردم به وجود آورند.

بر اساس این گزارش، مشکلات تعادلی بایدن احتمالاً نتیجه چیزی است که پزشکان آن را ترکیبی از آرتریت ستون فقرات و آرتریت خفیف پس از شکستگی پا تشخیص داده‌اند.

نتایج‌ نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که، سن بایدن در میان نگرانی‌های اصلی رأی‌دهندگانی است که قصد دارند به او رأی دهند. رأی‌دهندگان آمریکایی همچنین در خصوص سن بالای «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواهان نیز ابراز نگرانی کرده‌اند.

طبق نظرسنجی ماه گذشته شبکه آسوشیتدپرس-نورک، سه چهارم از آمریکایی‌ها بر این باورند که بایدن برای ریاست‌جمهوری بسیار پیر است و حدود نیمی از آن‌ها نیز گفته بودند که ترامپ ۷۷ ساله هم برای ریاست‌جمهوری آمریکا پیر است.

بر اساس این گزارش، تیم بایدن بر این باور است که هرگونه رفتار تمسخرآمیزی که رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل استفاده از پله‌های کوتاه‌تر ایرفورس وان و پوشیدن کفش تنیس دریافت کند، ارزشمندتر از یک سقوط دیگر در ملاء عام است.

برخی دموکرات‌ها نگرانند که بایدن با حادثه‌ای مشابه «باب دال» جمهوری‌خواه در سپتامبر ۱۹۹۶ مواجه شود که وی به طورتصادفی در یک گردهمایی انتخاباتی درست چند هفته قبل از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، از روی صحنه به پایین سقوط کرد که در آن زمان ویدئوی مربوط به سقوط دال به طورگسترده‌ای بازنشر داده شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس