کد خبر 1526010
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
کیفر خواست زوج کلاهبردار لاکچری صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب قم از صدور کیفرخواست متهمی که با ظاهری متمول باهمدستی همسرش اقدام به فریب مالباختگان با وعده خرید خودرو لوکس و سرمایه‌گذاری پرسود کرده بود خبرداد.

به گزارش مشرق از روابط عمومی دادستانی قم ، حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب دراین زمینه اظهار داشت: این کلاهبردار با همدستی همسرش با مانور تجمل و معرفی خود به عنوان دلال خودروهای خارجی، ملک، ارز و سرمایه گذاری‌های کلان پربازده، متهم به هفت فقره کلاهبرداری به مبلغی درحدود ۵۰ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه در پی شکایت مالباختگان پرونده قضایی در شعبه ۹ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب قم تشکیل شد گفت: با صدور دستورات قضایی متهم و همسرش دستگیر و مراحل تحقیق و بازجویی از این زوج آغاز شد.

وی در خصوص نحوه این کلاهبرداری افزود: متهم با صحنه‌سازی و تظاهر به داشتن اموال فراوان و تردد با خودروهای گران قیمت لوکس خارجی از قبیل بی ام و، اپتیما و بنز و با مانور تجمل و پوشیدن لباس های مارک، استفاده از گوشی‌های موبایل، ساعت و انگشتر لاکچری و سفارش غذاهای متنوع و گران قیمت و معرفی خود به عنوان دلال خودروهای خارجی و ملک و ارز و سرمایه‌گذاری در زمینه‌های پرسود مالی و اعلام توانایی ویژه و نفوذ و رابطه با عوامل شرکت‌های خودروساز برای دریافت خودرو خارج از ضوابط قانونی موفق به جلب اعتماد و اخذ وجوه و اموال از شکات شده‌است.

غریب، خرید خودروهای خارجی لوکس مانند دیگنیتی، خرید موتورسیکلت های سنگین و سرمایه‌گذاری با پرداخت سودهای جذاب را تنها برخی از وعده های متهم به شکات در ازای دریافت پول نقد و خودرو و سکه طلا از آنان خواند و تصریح کرد: چرب زبانی این زوج کلاهبردار به نحوی در مالباختگان موثر بوده‌است که حتی برخی شکات اقدام به فروش واحد آپارتمانی محل اقامت ثابت خانواده خویش نموده و برای دریافت خودروی دیگنیتی مبلغ ۹۲۷ میلیون تومان در اختیار متهم قرار می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    1 1
    این دست یک زوج دست اون یکی زوج کو؟
  • غلامحسین IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    0 0
    بااحترام مردم عزیز هوشیار باشیم و سرمایه خودتان رادراختیارافراد شیاد قرار ندهید ودرفضای مجازی به کسی اعتماد نداشته باشین که همه زندگی تان راازدست خواهید داد هوشیار باشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس