کد خبر 1527220
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱
دفع حملات پهپادی اوکراین به مسکو و کریمه

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که چندین حمله پهپادی نیروهای اوکراینی به مناطق مسکو و شبه‌جزیره کریمه توسط پدافند هوایی دفع شده است.

به گزارش مشرق، رسانه‌های محلی بامداد یکشنبه از دور جدید حملات تروریستی اوکراین با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به خاک روسیه خبر دادند.

«سرگئی سوبیانین» شهردار مسکو در بیانیه‌ای تایید کرد که نیروهای پدافند هوایی روسیه حمله پهپادی نیروهای اوکراینی به این منطقه را دفع کردند.

سوبیانین در این‌باره توضیح داد: «امشب، پدافند هوایی حمله پهپادی به مسکو را در منطقه ایسترا دفع کرد. بر اساس اطلاعات اولیه، در محل ریزش آوار هیچ خسارت یا تلفاتی وجود نداشته است».

خبرگزاری «اسپوتنیک» گزارش داد که در پی این حمله پهپادی، ۳۱ پرواز خروجی از فرودگاه‌های مسکو با تاخیر همراه و ۹ پرواز دیگر لغو شدند.

وزارت دفاع روسیه می‌گوید که یک فروند هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی مهاجم به مسکو توسط پدافند هوایی سرنگون شده است.

این وزارتخانه لحظاتی بعد در بیانیه‌ای جداگانه اعلام کرد که چند حمله پهپادی توسط نیروهای اوکراینی از چند جهت به شبه‌جزیره کریمه را خنثی کرده است.

به نوشته اسپوتنیک، در این بیانیه آمده است: «در هفدهم سپتامبر، حدود ساعت ۰۱:۱۵ به وقت مسکو، تلاش رژیم کی‌یف برای انجام حمله پهپادی تروریستی به اهدافی در خاک فدراسیون روسیه خنثی شد. سامانه‌های پدافند هوایی دو پهپاد اوکراینی را در سواحل غربی شبه‌جزیره کریمه منهدم کردند».

دقایقی بعد، وزارت دفاع روسیه تعداد پهپادهای مهاجم اوکراینی به سواحل شمال غربی و شرقی کریمه را ۴ فروند اعلام کرد که همگی توسط پدافند هوایی دفع شدند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    3 0
    وظیفه تک تک شما روسگدایان وطنی به عنوان سگهای کاخ دربار کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود پریگوژین رهبر واگنر به جبهه های جنگ اوکراین و روسیه بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید و به درک واصل شوید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس