کد خبر 1527428
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
تظاهرات در انگلیس علیه ارسال تسلیحات به اوکراین

شماری از فعالان انگلیسی در اعتراض به ارسال سلاح به اوکراین، مقابل مقر نخست وزیری انگلیس در لندن تظاهرات برگزار کردند.

به گزارش مشرق، منابع خبری از برگزاری تظاهرات مقابل مقر نخست وزیری انگلیس در اعتراض به ارسال تسلیحات به اوکراین خبر دادند.

به گزارش المیادین، تظاهرکنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی ارسال سلاح یا اعزام نیرو به اوکراین را محکوم کردند و آزادی زندانیان غیرنظامی اوکراینی مخالف جنگ علیه روسیه را خواستار شدند.

اندی بروکس، دبیر کل حزب کمونیست جدید گفت: تسلیحاتی که انگلیس به اوکراین ارسال می‌کند هدر دادن شدید پول‌های کسانی است که در انگلیس مالیات پرداخت می‌کنند.

او افزود: «تسلیحاتی که انگلیس به اوکراین ارسال می‌کند، افزون بر آن که فایده‌ای برای ملت اوکراین ندارد به منزله هدر دادن شدید پول‌های کسانی است که در انگلیس مالیات پرداخت می‌کنند. به جای اینکه دولت انگلیس پول‌ها را برای مدارس و مسائل مهم هزینه کند، برای جنگی هزینه می‌کند که در آن پیروز نمی‌شود.»

بروکس همچنین گفت: «بسیاری از ادله و اسناد را در اختیار داریم که نشان می‌دهد گروه‌های فاشیستی و افراط گرای راستگرا از تسلیحات ارسالی انگلیس به اوکراین استفاده می‌کنند. به همین سبب در اینجا تظاهرات برگزار کردیم تا واقعیت را برای افکار عمومی بیان کنیم؛ آن هم در حالی که دولت برای مخفی کردن آن تلاش می‌کند.»

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس