رهبر انصارالله: یگان پهپادی و موشکی ما به طور فزاینده‌ای در حال توسعه است

رهبر انصارالله یمن ضمن اشاره به دستاوردهای این کشور بعد از انقلاب 21 سپتامبر، اعلام کرد که علی‌رغم محاصره شدید، نیروهای مسلح این کشور موفق شده اند موشک‌ها و پهپادهایی با بُردهای مختلف بسازند.

به گزارش مشرق، «سید عبدالملک بدر الدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن، عصر امروز (پنجشنبه)، به مناسبت نهمین سالروز انقلاب ۲۱ سپتامبر در این کشور سخنرانی کرد.

براساس گزارش شبکه «المسیره»، رهبر انصارالله گفت: «انقلاب ۲۱ سپتامبر یکی از مهم‌ترین دستاوردهایی است که خداوند توفیق آن را به مردم ما داد چراکه این انقلاب ما را از قید و بند قیمومیت آزاد کرد. پیش از انقلاب، آمریکایی‌ها سیاست‌های خصمانه‌ای را تحمیل کرده بودند که کشور را به سمت فروپاشی کامل در تمامی زمینه‌ها کشانده بود. آن‌ها از اختلافات سیاسی استفاده کرده بودند تا وضعیت را به یک رقابت برای خدمتگزاری و قدرتمند کردن خودشان تبدیل کنند».

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی اضافه کرد: «پیش از انقلاب کشور شاهد از بین رفتن کامل امنیت بود، به‌نحوی که صنعاء به جولانگاهی برای جنایتکاران، ترورها و انفجارها تبدیل شده بود و تکفیری‌ها در بسیاری از استان‌ها مستقر شده بودند. بدون وجود هیچ جنگ یا محاصره‌ای و در شرایطی که منابع حاکمیتی مانند نفت و گاز در سراسر خاک کشور در اختیار حکومت بود، اقتصاد تا پیش از انقلاب از هم پاشیده بود».

رهبر انصارالله در ادامه با اشاره به اوضاع یمن پیش از انقلاب این کشور، اظهار داشت: «بسیار جای تأسف داشت که آمریکایی‌ها سران و مقامات نظام سابق را برای پیشبرد سیاست‌های ویران‌کننده‌شان استفاده می‌کردند. آن‌ها می‌خواستند یمنی‌ها خودشان با دستان خودشان میهنشان را ویران کنند».

سید عبدالملک الحوثی در بخش دیگری از اظهاراتش اشاره کرد: «بعد از شکست نقشه‌هایشان در کنترل انقلاب، آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و همچنین با تحرکات اسرائیل برخی از کشورهای منطقه بخصوص رژیم سعودی و امارات را وارد بازی کردند تا تجاوز ناجوانمردانه‌ای را علیه ملت آغاز کنند. در این تجاوز جنایتکارانه ده‌ها هزار نفر از فرزندانمان کشته شدند. کشتار جمعی به راه افتاد و همه چیز هدف حمله قرار گرفت و این ماهیت و اهداف حقیقی آن‌ها را برملا کرد. محاصره سنگین، دستیابی به غذا و دارو را به یک معضل با هزینه‌های بالا تبدیل کرد که درد و رنج ملت عزیزمان را تشدید کرد».

رهبر انصارالله همچنین بیان کرد: «ملت ما زیر بار نرفت و آزادمردانش برای ساخت توانمندی‌های نظامی و ایجاد قدرت بازدارندگی اقدام کردند تا در عمق خاک متجاوزان تأسیسات حساس آن‌ها را بزنند. با کمک و توفیق الهی، کشورمان از فناوری موشکی برخوردار شد و قدرت موشکی روزافزون خود را با انواع موشک‌ها و با بُردهای مختلف ایجاد کرد. در یگان پهپادی، پرنده‌هایی با بردهای گوناگون ساخته شد و نیروی دریایی دلیر نیز تسلیحات دریایی مختلفی ساخت. در نیروی هوایی و پدافند هوایی نیز این گونه بود».

سید عبدالملک الحوثی ادامه داد: «علی‌رغم محاصره شدید، روند ساخت انواع تسلیحات و نیازمندی‌های نظامی از کُلت تا موشک ادامه داشت که این نتیجه عکس اهداف ائتلاف متجاوز بود. در زمینه امنیتی نیز تلاش‌های ما با موفقیت‌های چشمگیری در زمینه بازسازی سرویس‌های امنیتی با موفقیت‌های درخشانی همراه ش و دستگاه‌های امنیتی ما در تقابل با توطئه‌های دشمن موفق عمل کردند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمیدرضا IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    3 0
    زنده باد انصارالله
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    2 0
    الحمد الله. خدایا به مردم مظلوم یمن که با دست خالی با آمریکا و ایادی پلیدش می جنگند کمک کن. دست ایران درد نکنه که ساخت پهپاد و موشک رو به یمن آموخت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس