رژه یگان‌های نمونه پیاده نیروهای مسلح برگزار شد

یگان‌های نمونه پیاده ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فراجا به همراه تعدادی از بسیجیان و یگان‌های مردمی از مقابل جایگاه رئیس جمهور عبور کردند.

به گزارش مشرق، تعدادی از یگان‌های نمونه پیاده ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به همراه جمعی از بسیجیان و یگان‌های مردمی صبح امروز در رژه ۳۱ شهریور (بزرگداشت هفته دفاع مقدس) از مقابل جایگاه رئیس جمهور عبور کردند.

در این مراسم ابتدا یگان‌های نمونه ارتش از جمله تیپ ۶۵ نوهد، دانشجویان مرکز آموزش جواد الائمه (ع)، دانشجویان دانشگاه خاتم‌الانبیاء پدافند آجا، دانشجویان دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری، دانشجویان علوم و فنون نیروی دریایی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

سپس یگان‌های نمونه سپاه اعم از یگان‌های نیروی زمینی، هوافضا و نیروی دریایی سپاه، نیروی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با رژه خود توان و آمادگی برای مقابله با هر نوع دشمن و تهدیدی را به نمایش گذاشتند.

در این مراسم که در سالگرد آغاز جنگ تحمیلی برگزار شد، جمعی از بسیجیان به همراه یگان‌های مردم‌پایه در کنار سایر نیروهای مسلح رژه خود را برگزار کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس