سردار نقدی: صهیونیست‌ها آخرین نفس‌های خود را می‌کشند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان این که صهیونیست‌ها آخرین نفس‌های خود را می‌کشند و به زودی از صحنه روزگار محو خواهند شد، گفت: به زودی ملت‌های منطقه طعم آزادی و پیروزی را خواهند چشید.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز جمعه ۳۱ شهریورماه به مناسبت هفته دفاع مقدس در جریان رژه اقتدار نیروهای مسلح استان یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علمای بزرگ استان یزد و نقش تاثیرگذار آنها در مبارزه با استکبار از آیت الله حائری؛ موسس حوزه علمیه تا آیت الله صدوقی سومین شهید محراب وادای احترام به سرداران شهید استان، سرزمین یزد را شایسته نام دارالعباده خواند و افزود: جهاد مردم مومن دارالعباده یزد تنها محدود به میدان‌های جنگ نبوده بلکه پس از دفاع مقدس نیز در برابر تهاجم فرهنگی و تهاجم اقتصادی دشمن نیز ایستاده‌اند و تهدیدهای امروز دشمن را با جهاد اقتصادی و کار و تولید خنثی می‌کنند.

وی در ادامه سالروز دفاع مقدس را گرامی داشت و دفاع مقدس را دفاع برای خدا و قرآن و دفاع از ارزش‌های الهی و نیز دفاع از عدالت و حقیقت خواند.

سردار نقدی در ادامه دفاع مقدس را بدون شک و به یقین درخشان‌ترین قطعه تاریخ چند هزار ساله ملت ایران نام برد و گفت: قطعاً در کل تاریخ بشر نیز قطعه‌ای به این نورانیت و عظمت یافت نخواهد شد چرا که در جریان آن، ملتی برای عدالت و حاکمیت الله بر زمین قیام کردند و تمام قدرت‌های ظالم زمانه تصمیم گرفتند آن را به زانو آورند و در این راه نیز از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی با بیان این که در دوران دفاع مقدس هیچ قدرتی برای مقابله با این قیام الهی غایب نبودند، گفت: با این حال ملت ایران، تنها و تنها خدا را داشت و هیچ پشتوانه‌ای به جز خدای بزرگ نداشت ولی خوشبختانه سربلند از این آزمایش بیرون آمد و کشوری که در جنگ‌های گذشته با وجود حاکمانی ناشایست و بی‌عرضه خاک خود را بیگانگان داده بود، در این دفاع مقدس یک وجب خاک خود را به دشمن نداد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران بر لزوم درس گرفتن از این قطعه درخشان تاریخ تاکید کرد و گفت: ملت ایران مصمم به ادامه راه دلاورمردان دوران دفاع مقدس است و با برگزاری این قبیل مراسم‌ها با آنها تجدید میثاق می‌کنیم.

وی گفت: ما از ایستادن پیروزی دیده‌ایم و عملی شدن وعده الهی را که یاور یاری گران خود است را شاهد بوده‌ایم؛ ملت ما از سال ۵۷ تا امروز بدون انقطاع روی نوار پیروزی قرار داشته و دارد و دستمزد استثنایی این استقامت استثنایی را دریافت کرده است.

سردار نقدی در ادامه تاکید کرد: دشمنی که توهم دارد با توطئه‌هایش می‎تواند این ملت را ناکام کرده و از پیش روی بردارد، بداند که این ملت مصمم به ادامه راه شهدا و انتقام‌جویی از خون سردار بزرگوار شهید سلیمانی است لذا آمریکایی‌ قبل از دریافت ضربات سهمگین و آبرو ریزی و خفت و خواری مانند فرار مفتضحانه از افغانستان باید هر چه زودتر از منطقه بروند.

معاون سپاه پاسداران با بیان این که صهیونیست‌ها آخرین نفس‌های خود را می‌کشند و به زودی از صحنه روزگار محو خواهند شد، گفت: به زودی ملت‌های منطقه طعم آزادی و پیروزی را خواهند چشید و این ملت همانگونه که در جهاد خود استثنایی بود، پاداش الهی و استثنایی خود را دریافت خواهد کرد.

سردار «حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر یزد نیز در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، به حاضران در این مراسم خیرمقدم گفت و افزود: امروز امنیت کشور مرهون رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خود خالصانه و عاشقانه و مجاهدانه در دفاع از اسلام و ارزش‌های آن جانفشانی کردند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: امروز نیز نیروهای مسلح در کنار مسئولان خدوم و مردم ولایتمدار ما با توکل به خداوند منان و توسل به ائمه اطهار(ع)، تحت امر ولی فقیه و فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جهت حفظ جمهوریت و تمامیت ارزی کشورمان با همان روحیه اخلاص و جهادگونه در برابر منافقیت و استکبار جهانی خواهند ایستاد و با جهاد امید، جهاد خدمت‌رسانی و جهاد تبیین برای تحقق تمدن نوین اسلامی در جهت زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 25
  • علی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    17 21
    بله سردار ممنون از شما بخاطر این روحیه ظلم ستیزی
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
      4 1
      ستاره سهیل کم پیدایی !
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
      1 0
      و مردم.
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
      2 2
      اسراییل چه ظلمی کرد به ما؟
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    4 3
    حاجی جوب شور الان پیداش میشه و با دستان نجنسش که بار ها دست تو جوب میکنه میاد اینجا با همون دست ها نجسش تایپ میکنه در دفاع از اربابش یعنی رجوی.
  • بچه محلاتی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    13 11
    ما هم از فقر تورم نفس های اخر میکشیم.
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
      1 3
      بهتر امیدوارم زودتر تلف بشی
  • محمد IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    8 9
    سلام چرخ دنده های روز شمار پایان رژیم اشغالگر نیاز به یک مقدار روغنکاری داره، به یک لیتر روغن هیدرولیک مرغوب نیازمندیم.
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    5 2
    خب بعدش چی میشه ؟؟؟تورم نداریم دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس