برگزاری یوم‌الله ۱۳ آبان با شعار نظم نو جهانی با نسل آرمانی

سردار نقدی گفت: مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح شروع می‌شود و شعار امسال نظم نو جهانی با نسل آرمانی است.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی، رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در یک نشست خبری گفت: خدا را شاکریم که چهره واقعی صهبونیست‌ها را به جهانیان نشان داد. سال گذشته آن‌قدر رهبران غرب خود را دل‌نازک نشان دادند که به واسطه فوت یک خانم ایرانی آن‌طور جهان را به عزاخانه تبدیل کردند و تمام رسانه‌هایشان تبدیل به اتاق جنگ علیه ایران شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز همین‌ها جلوی چشم دنیا برای کشتار کودکان، مجالس رقص نشان دادند و اگر امام راحل فرمودند که آمریکا گرگ درنده و ام‌الفساد قرن است امروز برای تمام دنیا به اثبات رسید. اگر ۲۵ سال در حال جهاد تبیین بودیم تا دنیا را با واقعیت غرب آشنا کنیم این اتفاق رخ نمی‌داد.

وی ادامه داد: ویژگی جنایات آمریکا در این دوره این است که در یک زمان کوتاه اتفاق افتاده است وگرنه پیش‌تر هم در افغانستان بیمارستان را بمباران کردند، ولی با پنهان کاری آن‌ها را از چشم جهان پنهان می‌کردند.

سردار نقدی بیان کرد: آمریکا امروز بشریت را علیه خود بسیج کرده است و جبهه مقاومت را علیه استکبار بنیان نهاده است، مظلومیت بی‌نظیر مردم فلسطین در کنار مقاومت آن‌ها بی‌نظیر است و بوی ظهور امام زمان (عج) به مشام می‌رسد.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان اظهار کرد: رژیم کودک‌کش سه دوره را طی کرده است؛ ابتدا دوره پیروزی‌هایش که بدون شکست سرزمین‌ها را فتح کرده، دوره دوم از مقاومت لبنان و جنگ ۳۳ روزه بود و از این جنگ زمان تاب‌آوری این رژیم کاهش یافته است و دوره سوم حاکمیت ننگین این رژیم این است که قدرت فرماندهی آن فروپاشیده است.

وی بیان کرد: نه‌تن‌ها آمریکایی‌ها، فرماندهی اتاق جنگ را در دست گرقته‌اند و خط هوایی و دریایی را از تمام زرادخانه‌ها به سمت سرزمین‌های اشغالی رهسپار کردند بلکه نیروهای تکاور هم در این عملیات حضور دارند، اما جز حقارت هیچ چیز نصیبشان نشده است.

سردار نقدی گفت: آن‌ها در قصاوت و جنایات روی دست هیتلر زدند، اگر هیتلر و چنگیز مغول جنایتکاران بزرگ تاریخ، پیشرفت و پیروزی نظامی به دست می‌آوردند، اما این‌ها صرفا کشتار زنان و کودکان را بدون هیچ‌گونه پیروزی نظامی در دستورکار دارند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: شکست آمریکا در این میدان همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند غیرقابل‌ترمیم است، زیرا در جبهه‌های نظامی، سیاسی، فرهنگی و اخلاقی شکست خورده‌اند.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان تصریح کرد: اگر آمریکا راست گفته است که ارتش صهیونیستی یک ارتش شکست‌ناپذیر است این ارتش را تنها بگذارند، اما روشن است که یک سوی این جنگ آمریکا و قدرت‌های غربی هستند.

وی اظهار کرد: امسال ۱۳ آبان لازم است که باشکوه‌تر برگزار شود و صدای افرادی که خط‌شکن مبارزه با استکبار بودند به تمام جهان برسد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امسال ۱۳ آبان متفاوت‌تر خواهد بود، چون امسال در عمل و در میدان این‌همه جنایات را رقم زدند و جا دارد که با حضور فعال‌تر پاسخ این جنایات داده شود.

سردار نقدی بیان کرد: مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح شروع می‌شود و در تهران از میدان فلسطین به سمت لانه جاسوسی تظاهرات انجام می‌شود و شعار امسال نظم نو جهانی با نسل آرمانی است.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان ادامه داد: یک اتفاق ویژه در مراسم امسال رقم خواهد خورد و آن هم شکایت مردم ایران از دخالت آمریکا در کودتای ۲۸ مرداد است که ۲۵ سال ایران را از آرمان‌های خود عقب انداختند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: راهپیمایی امسال هشداری به آمریکاست که بدانند اگر قرار باشد قصاوت علیه مردم مظلوم فلسطین ادامه داشته باشد وضعیت تغییر خواهد کرد.

سردار نقدی در پایان گفت: سخنران مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در تهران، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 1
    در نادرست بودن بالا رفتن از سفارت اونم به دستور فرد معلوم الحالی مانند موسوی خوئینی ها شک و تردیدی نیست. آنچه شک و تردید درش وجود داره اینه آیا ما بدون و سرو صدا این راهپیمایی رو تعطلی میکنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس