سردار نقدی

سردار نقدی گفت: حوادثی که امروز در غزه اتفاق افتاده است نقطه عطفی در شکل‌گیری این نظم نوین جهانی است . آمریکا دیگر ابرقدرت مطلق دنیا نیست و باید جای این مدیریت تغییر پیدا کند.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری ضمن گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گفت: امروز ما در معرض تحولات بزرگی در دنیا هستیم.

وی افزود: نظم نوین جهانی که بارها مقام معظم رهبری در مورد آن کرده‌اند و چهارچوب‌هایی را برای آن روشن کرده‌اند امروز شکل عینی به خود گرفته است و همگان احساس کرده‌اند که یک جابجایی قدرت در دنیا در حال شکل‌گیری است و دیگر آمریکا ابرقدرت مطلق دنیا نیست و باید جای این مدیریت تغییر پیدا کند و جهان به شکل جدیدی اداره شود.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان گفت: این نسل بیداری که امروز با یک بصیرت بالا به صحنه آمده و در حال نقش آفرینی است این نسل جوان را در فلسطین و لبنان و عراق و یمن بیش از همه در خود ایران می‌بینیم که یک نسل آرمانی است.

سردار نقدی تاکید کرد: حوادثی که امروز در غزه اتفاق افتاده است نقطه عطفی در شکل‌گیری این نظم نوین جهانی است و حرکت به سوی این نظم نوین را تسریع کرده است.

رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت ۱۳ آبان در ادامه با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده در مراسم راهپیمایی فردا اظهار کرد: فردا یک روز فوق العاده است که سالروز سه حادثه بزرگ تبعید امام شهادت دانش آموزان در سال ۵۷ و همچنین حماس آفرینی دانشجویان در سال ۱۳۵۸ که پرچمداران مبارزه با استکبار بودند و درس مبارزه به نسل امروز دادند.

وی افزود: معلم امروز جهادی که در فلسطین در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال جریان است همین آموزگاران مقاومت در ۱۳ آبان بودند.

سردار نقدی در تشریح جزئیات برنامه راهپیمایی فردا در تهران گفت: برنامه راهپیمایی فردا که توسط ستاد استانی تهران تدارک دیده شده است شامل مداحی و سرودخوانی درباره مسائل بصیرت افزایی اجرای شاعران و گروه‌های سرود قرائت بیانیه دانش آموزان و دانشجویان و نیز نمایندگانی از نهضت فلسطین خواهد بود و در پایان مراسم سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 6
    اینو که همه میدونن امریکا دیگه هیچی نیست!!!
  • ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    6 1
    وقتی سید مقاوت در مسئله فلسطین اعلام بی طرفی کرد به من ثابت شد که آمریکا هنوز قدرت مطلقه دنیاست
  • ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    1 2
    آره واقعا اونقدر آمریکا رو ظعیف کردین که هیشکی دیگه به حرفش گوش نمیکنه و به تهدیدات و توصیه هاش عمل نمیکنه حتی اسراییل هم درخواست آتش بسش رو نمیذیره
  • ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    1 3
    چرا نام تروریست دولتی رو به مدیریت تقلیل میدهید. آمریکا جنایتکار علیه بشریت هست و اگر شما هم نخواهید آمریکا را بخاطر جنایت هایش حتی بعد از ابر قدرتی پوشالی تنبیه کنید مطمئنا تاریخ تکرار خواهد شد و عوامل تروریسم دولتی به بدترین شکل از بین خواهند رفت
  • ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    6 1
    اگه نبود بعضیا شب و روز امریکا امریکا نمیکردن
    • ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
      0 1
      ابر قد قد
  • ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    1 0
    سردار نقدی ابرقدرت دنیاست. چه بدمون بیاد چه بدمون نیاد فعلا در حال حاضر هنوز هم آمریکا در اکثر عرصه ها شماره یک دنیاست و هنوز هم ابرقدرته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس