کد خبر 1530687
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
چهار هزار قلم دارو قاچاق در تهران کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: با تلاش ماموران این پلیس چهار هزار قلم انواع دارو قاچاق در پارکینگ یک ساختمان مسکونی کشف شد. 

به گزارش مشرق، سرهنگ هدایت بهرامی در توضیح این خبر اظهارداشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس از دپوی مقدار فراوانی داروی قاچاق در یک باب ساختمانی مسکونی مطلع و پس از هماهنگی های قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت و بهداشت از محل مذکور بازدید کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این عملیات پلیسی چهار هزار داروی قاچاق و خارج از شبکه توزیع و تاریخ گذشته کشف شد، افزود: ارزش این محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، چهار میلیارد ریال است و در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

۵۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در یک انبار

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت همچنین از بازدید یک انبار کالا و کشف ۵۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد و گفت: قاچاق و عرضه خارج از شبکه می‌تواند آسیب‌های مختلفی را برای جامعه و امنیت عمومی کشور به همراه داشته باشد.

سرهنگ بهرامی با بیان اینکه ماموران بازدید از انبارهای محدوده شورآباد را در اولویت کاری قرار دادند، توضیح داد: در این عملیات پلیسی در بازدید از یک انبار کالا ۵۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق شامل ۳۷۸ دستگاه اسپرسو ساز، ۲۸ هزار و ۹۱۸ قلم انواع لوازم التحریر، ۵۷۶ هزار و ۹۸۶ قلم انواع بلوریجات و ۸۷۰ عدد سیلندر اکسیژن خارجی فاقد مجوزهای قانونی کشف شد.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه در این انبار کالا بیش از ۲۰۷ هزار بلوریجات محصولات داخلی نیز کشف شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بیش از ۵۲۵ میلیارد ریال برآورد کردند و با تکمیل تحقیقات پلیسی فرد دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس