کد خبر 1531393
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
شوک سنگین فیفا به باشگاه استقلال؛ محکومیت جدید از برزیل

فیفا باشگاه استقلال را در پرونده شکایت مدافع برزیلی فصل گذشته این باشگاه محکوم کرد.

به گزارش مشرق، رافائل سیلوا مدافع برزیلی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از این باشگاه به فیفا شکایت کرده بود. فیفا در هفته گذشته، رأی این پرونده را اعلام و باشگاه استقلال را به پرداخت ۸۰۰ هزار دلار بابت مطالبات سیلوا محکوم کرد.

سیلوا در این شکایت خواهان ۳۰۰ هزار دلار از مطالبات فصل گذشته به اضافه ۵۰۰ هزار دلار قرارداد فصل آینده و همچنین پاداش‌ها شده بود. باشگاه استقلال که پیش از این دفاعیات خود را ارسال کرده بود، با در نظر گرفتن حق و حقوق عقب افتاده سیلوا به برخی آپشن‌ها از جمله پاداش‌ها به رأی فیفا اعتراض کرد.

مدافع برزیلی سابق استقلال در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ویکم به جمع آبی‌پوشان پیوست و در پایان فصل گذشته با فسخ قراردادش از این تیم جدا شد. سیلوا در صورتی که برای امسال به تیم جدیدی می‌پیوست تنها می‌توانست ۳۰۰ هزار دلار از استقلال پول بگیرد، ولی با توجه به خانه‌نشینی‌اش به مانند آندره‌آ استراماچونی دنبال غرامت کل قرارداد خود با باشگاه استقلال است.

باشگاه استقلال علاوه بر اعتراض به پرونده سیلوا به پرونده شکایت ریکاردو ساپینتو و دستیارانش و عزیزبک آمانوف نیز اعتراض کرده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اکبر IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    0 0
    مقصر وزیر پرسپولیسیه😆
  • راستگو IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    0 0
    این پولهای ملت ایران است که براحتی می ریزن داخل جیب دلالان داخلی وبازیکنان مریض وازرده خارج ناموفق لطفا نظارت کنید
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    0 0
    استقلال در سه سال گذشته نزدیک 10 میلیون دلار غرامت داده با حساب اون مربی ایتالیایی و شفر و این خارجی ها و..با این پول میشد یک ورزشگاه مدرن ساخت!!..
  • علی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    0 0
    درود من پولی را که با اشتباه دیگران از بیت المال ،خسارت می پردازید حلال نمی کنم. امیدوارم خداوند حق من و امثال من را از باعث و بانی این خطاهای تکراری در هر تیم ایرانی بگیرد.
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    0 0
    خود هوادارای استقلال باید آستین بالا بزنن، دیگه کاری از وزیر و وکیل و وصی بر تمیآد. چقدر گفتیم آقا جان جای هوچی بازی و سرک کشیدن تو باشگاه های دیگه و بهانه پروری و پر نوقعی و جنگ با آسیابهای بادی یک فکر اساسی بحال خودتان و این پبشکسوتها و مدیرها و مربیها و بازیکنان و لیدرهایتان بکنید.همه به فکر خودشانند و استقلال لزرگ را پله کرده اند.
  • کیسه کش رکاب زن IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    0 0
    کجایند متوهمبن رکاب زن تا بگویند که مقصر پرسپولیسه ، اینهمه میگن ما بازیکن نداریم ولی هر سال بالای دو میلیون دلار پول برزیکن خارجی فطثقط تو فیفا پرداخت میکنن، خجالت بکشید و از توهم دست بردارین
  • علی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    0 0
    من از هواداران پرسپولیس هستم ولی هر دو تیم قرمز و آبی طی این سالها از مدیریت صعیف بسیار خسارت دیده اند و پول مفت در جیب دلال‌ها و بازیکنای بنجل خارجی و بعضی از بازیکنای ایرانی ریختن تا کی باید چوب این مدیران را بخورن الله اعلم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس