jlsmvld

نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا به ملوانان خود گفته است که باید قبل از جلسات خود را با ضمایر جنسیتی جدید معرفی کنند تا {نسبت به دگرباشان جنسی}«فراگیرتر» و پذیرنده‌تر شوند.

به گزارش سرویس جهان مشرق، نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا به ملوانان خود گفته است که باید قبل از جلسات خود را با ضمایر جنسیتی جدید معرفی کنند تا {نسبت به دگرباشان جنسی}«فراگیرتر» و پذیرنده‌تر شوند.

راهنمای "آگاهی ترنس و غیر باینری" که در اینترانت داخلی نیروی دریایی سلطنتی منتشر و توسط روزنامه تلگراف رویت شده است، ، به کارکنان گفته است:

"معرفی خود با ضمایر اختصاصی در ابتدای جلسات و تعاملات، راه خوبی برای فراگیرشدن است."

تغییر «ضمایر» در نیروی دریایی سلطنتی برای احساس راحتی دگرباشان جنسیتی!

منظور از «غیرباینری» یا غیر-دودویی، این است که دو جنس بودن خلقت انسان، نه یک مساله‌ی طبیعی، که یک مساله اجتماعی و قراردادی است که قابل تغییر دادن است و دگرباشان جنسی و حامیان آنان دقیقا در حال انجام همین کار هستند.

در ادامه‌ی این راهنما آمده است:

"برخی از افراد با جنسیت باینری{دودویی/زن و مرد} ارتباط ندارند و ممکن است از ضمایر مختلفی مانند «they» یا ضمایر جدید مانند ze/hir/hirs استفاده کنند. شما باید از ضمیری استفاده کنید که خود شخص با شما به اشتراک می گذارد."

تغییر «ضمایر» در نیروی دریایی سلطنتی برای احساس راحتی دگرباشان جنسیتی!

لازم به ذکر است که جنبش «ضمایر» یکی از سرفصل‌های تبلیغاتی دگرباشان جنسی برای تغییر ضمایر مخاطب قرار دادن افراد با هدف حذف دوگانه‌ی طبیعی و خدادادی «زن و مرد» است! آن‌ها از این طریق قصد دارند وجود دو جنس زن و مرد را به‌طور کل زیر سؤال ببرند و هویت‌های جنسی جدید را جا بیاندازند.

راهنمای نیروی دریایی در مورد جنسیت، همچنین دارای یک "چتر ترنس" برای نشان دادن اشکال مختلف بیان جنسیت، از جمله "pangender"(دارای جنسیت سیال یا جنسیت فراگیر!)، "جنسیت خنثی" و "دو روح"(اصطلاحی برای اشاره به جنسیت برخی سرخپوست‌های آمریکایی!) است.

دریاسالار لرد وست، لرد دریای سابق نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا، درباره این راهنمای نیروی دریایی گفت:

"از این که نیروی دریایی می‌خواهد تلاش کند تا پرسنل کشتی‌ها را با تمرکز بر جنسیت افراد تقسیم‌بندی کند، به جای این که همه آن‌ها را در یک تیم واحد جای بدهد، متعجب هستم. این ابتکار به نظر من گیج‌کننده است و به انسجام و توانایی رزمی آن نیروی دریایی که به ان عشق می ورزم، کمکی نمی کند."

تغییر «ضمایر» در نیروی دریایی سلطنتی برای احساس راحتی دگرباشان جنسیتی!

علاوه بر ترویج تراجنسیتی، نیروی دریایی سلطنتی به افسران گفت که ملوانان باید در مورد مفاهیم ایدئولوژیک مورد علاقه‌ی جریان چپ لیبرال، همچون «نژاد»، «جنسیت» و «ملیت» بازآموزی شوند و تاکید کرد که "جنبه های مختلف اجتماعی (نژاد، طبقه، جنسیت و غیره) در هویت یک فرد ترکیب می شوند و باعث حس و تجربه‌ی تبعیض و خسران می شوند.

به پرسنل نیروی دریایی همچنین گفته شد که "اگر "سفید پوست" هستید، بدانید و به خود بباورانید که در هر موقعیتی که هستید، تقریباً همیشه رنگ پوست شما بر نتیجه کار شما تأثیری نداشته است.

با این حال، جریان‌های ملی‌گرا در انگلستان معتقدند که علی‌رغم چنین ادعاهایی، نیروهای مسلح بریتانیا در واقع علیه مردم بومی سفیدپوست بریتانیا تبعیض قائل شده‌اند، به طوری که نیروی هوایی سلطنتی (RAF) قبلاً اعتراف کرده بود که در تلاش برای افزایش تنوع در صفوف خود، «خلبانان مرد سفید پوست بی‌خاصیت» را رد کرده است. در حالی که RAF به دلیل چنین تبعیضی عذرخواهی کرده است، هنوز هیچ عواقبی علیه مقامات ارشد که اعمال نژادپرستانه و جنسی را اجرا می کنند، وجود ندارد.

تغییر «ضمایر» در نیروی دریایی سلطنتی برای احساس راحتی دگرباشان جنسیتی!
گزارش روزنامه تلگراف از دستورالعمل داخلی نیروی هوایی انگلستان برای اِعمال تبعیض علیه سفیدپوستان در جذب و استخدام

ادامه فشار ایدئولوژیک چپ در ارتش برای جاانداختن تغییرات اجتماعی رادیکال چون دگرباشی و هویت‌های جنسی جدید و همچنین تبعیض معکوس علیه نژاد سفید، در بحبوحه نگرانی‌های فزاینده درباره آمادگی نیروهای مسلح بریتانیا در صورت گسترش جنگ در اوکراین به درگیری گسترده‌تر بین غرب و روسیه، صورت می‌گیرد.

لورنس فاکس، رهبر حزب «بازپس‌گیری»، در مورد راهنمایی ترنس‌ها در نیروی دریایی، با لحنی طعنه‌آمیز گفت:

"این {اقدامات} مطمئناً ترس از خدا را در دل دشمنان بریتانیا وارد می کند! به نظرم الان کلی ناو و ناوشکن {خارجی} هستند که جرات نمی کنند از سدّ ضمایر she/her عبور کنند."

تغییر «ضمایر» در نیروی دریایی سلطنتی برای احساس راحتی دگرباشان جنسیتی!

او با تمسخر افزود:

"چند ناو هواپیمابر غیر باینری در نیروی دریایی وجود دارد؟"

در عین حال، سخنگوی وزارت دفاع انگلستان گفت:

"نیروی دریایی سلطنتی به طور کامل بر حفاظت از بریتانیا و منافع آن در داخل و خارج متمرکز شده است. تشویق پرسنل به احترام به دیگران مهم است. با این حال، این دستورالعمل منعکس کننده استانداردهای ما نیست و در حال حاضر در دست بررسی است."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    5 0
    برن به جهنم همگی
  • علی IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    2 0
    دگرباش دیگه چیه؟همجنس باز درسته
  • IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    میگن درجه که میخوان بدن امتحان عملی همجنس بازی هم داره و فرمانده نیروی دریایی شون باید همه این امتحانها رو قبول شده باشه!! به مرگ مصی موسیخ اگه دروغ بگم!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    3 0
    مسخ شدگان........
  • ساس IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    بیایید کمی آنرا به موضوعات دیگر به آهستگی و پنهانی بسط دهیم. مقوله وفاداری به میهن را غیر باینری میکنیم پس داریم وفاداری به وطن بله .. وفاداری به وطن نه... وفاداری به وطن گاهی بله گاهی نه ... وفاداری به چند وطن بله ...این تعابیر شک را در میان نیروهای سیستمی مینشاند و فضای تشکیک خیانت و جاسوسی چند رویی و نفاق را توسعه میدهد که اتفاقا برای نفوذ به و تلاش برای فلج کردن سیستم های این چنینی را بشدت تقویت میکند
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 2
    پس این اخبار تجاوز جنسی تو ارتش کشورهای غربی پز رسانه ای بود!
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    3 0
    نجاست خونه بریتانیای صغیر حقیر
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    3 0
    انگلیس امریکا فرانسه 3 تا کشوری با تاریخ ننگین و ادامه دار تا به امروز
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 0
    حکمت خدا از خلق این حیوانات چیست خود داند
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    10 0
    خوب شد قوم لوط جدید به سزای اعمالشون خواهن رسید
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      3 0
      نیروی دریایی انگلیس از قدیم جولانگاه همجنسبازان بوده. خود مردم lنگلیس هم بعلللللللللللله دیگه!!!!!!!!!!!!! خخخخخخخخخخخ
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    2 0
    لطفا از واژه ای مثل لواط کاران استفاده کنید، دگرباشان یه جورایی معتبر کردن این عمل شنیعه
  • محمد IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    2 0
    آغاز فروپاشی،انشاالله بزودی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس