n vdn v

به گفته سازمان جهانی بهداشت، عرضه گوشت باید مشمول مقررات سفت و سخت جدیدی گردد تا بتوان محصولات حیوانی را دور از دسترس مردم عادی قیمت گذاری کرد و این‌گونه جلوی «همه‌گیری» بعدی را گرفت.

سرویس جهان مشرق - سازمان جهانی بهداشت (WHO) به دولت‌های جهان هشدار داده است که «همه‌گیری بعدی» از عرضه گوشت ناشی می‌شود و در نتیجه بشریت باید در مصرف محصولات حیوانی محدود شود.

به گفته سازمان جهانی بهداشت، عرضه گوشت باید مشمول مقررات سفت و سخت جدیدی گردد تا بتوان محصولات حیوانی را دور از دسترس مردم عادی قیمت گذاری کرد و بر بسیاری از محصولات دامی محدودیت اعمال شود تا به این صورت، جلوی همه‌گیری بعدی گرفته شود.

هراس‌افکنی تازه از سازمان جهانی بهداشت/ گوشت نخورید تا جلوی «همه‌گیری» بعدی گرفته شود!

هراس‌افکنی تازه از سازمان جهانی بهداشت/ گوشت نخورید تا جلوی «همه‌گیری» بعدی گرفته شود!

هراس‌افکنی تازه از سازمان جهانی بهداشت/ گوشت نخورید تا جلوی «همه‌گیری» بعدی گرفته شود!
هراس‌افکنی رسانه‌های جریان اصلی: همه‌گیری بعدی از «گوشت» است!

این روایت جهانی نگران‌کننده جدید در بحبوحه تشدید جنگ علیه کشاورزی و دامپروری بر سر ادعاهایی مبنی بر این که تولید گوشت و محصولات لبنی به به اصطلاح «بحران آب‌وهوایی» کمک می‌کند، می‌آید.

اکنون WHO که اکثریت بودجه خود را از بیل گیتس دریافت می کند، صنعت گوشت را با آخرین تاکتیک‌های هراس‌افکنی، هدف قرار می دهد - خطر ادعایی یک بیماری همه‌گیر دیگر.

این ایده جدید ترس‌آفرین اکنون تحت عنوان One Health تبلیغ می شود. One Health یک دستور کار جهانی است که به بوروکرات‌های غیرمنتخب و ناشناخته‌ی سازمان جهانی بهداشت اختیارات گسترده‌ای می دهد.

هراس‌افکنی تازه از سازمان جهانی بهداشت/ گوشت نخورید تا جلوی «همه‌گیری» بعدی گرفته شود!

این طرح به WHO اجازه می دهد تا قدرت را متمرکز کند و تصمیماتی را در رابطه با رژیم غذایی، کشاورزی و دامپروری، آلودگی محیط زیست، جابجایی جمعیت، مراقبت های بهداشتی و موارد دیگر برای کل جهان اتخاذ کند و حقوق شهروندان و قوانین کشورهای مستقل را نادیده بگیرد. .

برای این منظور و در راستای همین هدف شوم، گزارشی توسط برنامه‌ی بروکس مک کورمیک جونیور برای حقوق و سیاست‌گذاری حیوانات در دانشکده حقوق هاروارد و مرکز حفاظت از محیط زیست و حیوانات در دانشگاه نیویورک سرهم‌بندی شده که پیش‌بینی می‌کند همه‌گیری بعدی احتمالاً از عرضه‌ی گوشت ایالات متحده ظاهر می‌شود.[1]

هراس‌افکنی تازه از سازمان جهانی بهداشت/ گوشت نخورید تا جلوی «همه‌گیری» بعدی گرفته شود!
مطالعه‌ی مشترک دانشگاه هاروارد و دانشگاه نیویورک با هدف «گوشت‌هراسی»!

علاوه بر این، آن‌ها هشدار می دهند که خرید و فروش خز و پوست حیوانات، نوازش کردن حیوانات اهلی توسط کودکان ها و حیوانات خانگی همگی خطرات مشابهی را ایجاد می کنند.

اساساً تمام حوزه‌های مختلف زندگی و تجارت که شامل تماس با حیوانات و انسان‌ها، هر چند مختصر یا نادر باشد، در این «داستان» جدید، تهدید محسوب می شود.

به طور کلی، دستور کار One Health صنعت گوشت و لبنیات و مصرف محصولات غذایی با منشاء حیوانی را شیطانی جلوه می دهد!

این طرح خواستار به حداقل رساندن یا حذف برخی از تماس‌های حیوان و انسان، استریل‌سازی مناطق نگهداری یا قصابی حیوانات و افزایش چشمگیر استفاده از آنتی‌بیوتیک ها و واکسن‌ها در حیوانات در سراسر جهان است. همچنین نیازمند افزایش چشمگیر نظارت و آزمایش زیستی است که طبعا به معنی گسترده کردن دایره‌ی اختیارات و اعمال نفوذ سازمان جهانی بهداشت است.

دستور کار One Health قصد القاء این «ادعا» را دارد که تماس با حیوانات و محصولات گوشتی «خطر بالایی» ایجاد می کند.

در مقابل، گزارش مورد بحث در درجه اول بر اقدامات قانونی و نظارتی برای کاهش بیماری مشترک بین انسان و دام متمرکز است.

این پیشنهادها شامل ممنوعیت بالقوه برخی از اعمال حیوانات است که "خطر بزرگ اما ارزش نسبتا کمی، اقتصادی یا غیره دارند."

اخطارهای این گزارش به طرزی آشکار برای توجیه گذار مصرف از گوشت تولیدشده در دامداری به «گوشت» تولید شده در آزمایشگاه یا همان گوشت مصنوعی طراحی شده است که توسط بیل گیتس و مجمع جهانی اقتصاد (WEF) تبلیغ می شود.

هراس‌افکنی تازه از سازمان جهانی بهداشت/ گوشت نخورید تا جلوی «همه‌گیری» بعدی گرفته شود!
تدروس گبریسوس، دبیرکل سازمان جهانی بهداشت، دست‌پرورده و مرید بیل گیتس است

در سال‌های اخیر، صنعت «گوشت» تولید شده در آزمایشگاه این روایت را مطرح کرده است که ترکیبات آزمایشگاهی حاصل از کشت سلولی آن‌ها، پاسخی به معضلات زیست‌محیطی امروزی یا همان «تغییرات اقلیمی» ادعایی است. در این نوع تبلیغات، مرتب خطر انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام برجسته می شود و در سمت مقابل، «گوشت» کشت‌شده در آزمایشگاه، بسیار بهداشتی و مفید و منطبق بر معیارهای «محیط زیستی» معرفی می شود.

هدف اصلی بازاریابی برای صنعت گوشت آزمایشگاهی نوظهور این است که با کاهش انتشار گازهای گلخانه ای حاصل از کشاورزی سنتی به "مبارزه با تغییرات آب و هوایی" کمک می کند.

این در حالی است که مطالعه‌ای که توسط دانشگاه یو سی دیویس در ماه می امسال منتشر شد، نشان داد که گوشت آزمایشگاهی تا 25 برابر گوشت دامداری اثرات منفی محیط زیستی دارد.[2]

به هر حال، به نظر می رسد که جریان قدرتمند و پرنفوذ گلوبالیسم، با همه‌ی ابزارهای موثری که در اختیار دارد(از جمله رسانه، سازمان‌های بین‌الملی و آموزش و پرورش و در راس آن‌ها دولت‌های گلوبالیست گوش‌ به‌فرمان سند اهداف توسعه پایدار) نابودی و به حداقل رساندن کشاورزی و دامداری را به بهانه‌ی «تغییرات اقلیمی» آغاز کرده‌اند.


[1] https://animal.law.harvard.edu/wp-content/uploads/Animal-Markets-and-Zoonotic-Disease-in-the-United-States.pdf

[2] https://www.ucdavis.edu/food/news/lab-grown-meat-carbon-footprint-worse-beef

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 30
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    14 2
    حتما حشره بخوریم این سازمان هیچ وقت به نفع مردم نبوده و در خدمت مافیای پول است تمام هشدارهاش در مورد کرونا باید برعکس عمل میشد الانم مشخص نیست چه نقشه جدیدی کشیدند تا ترس و واهمه ایجاد کنند
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      6 0
      این سازمان در جریان کرونا شناخته شد. وزارت بهداشت ایران هم مو به مو اجرا کرد دستوراتش رو.... پس گرانی گوشت بی دلیل نیست. میخان آبگوشت رو از ما بگیرن
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      2 2
      به بحث گوشت مصنوعی هم هیچ ربطی نداره
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    10 1
    این هم یه توطئه از طرف سرمایه داران صهیونیست در جهت ترور ملتهای غیر صهیون هست. به امید روزی که اثری از این صهیونیست ها ی کثافت در زمین باقی نماند که صد البته اون روز نزدیک است.
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    9 2
    حتمأ بعدشم میخوان مردمو مجبور کنن مثل آنجلینا جولی و توله هاش سوسک و جیرجیرک بخورن!!! کشورهای مستقل و آدم حسابی مثل ایران، روسیه، قارهٔ آفریقا و.... باید هرچه زودتر با تشکیل قطب جدید نظامی اقتصادی مقابل این جونورها وایستن وگرنه آیندهٔ شومی در انتظار بشریت خواهد بود!!
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    8 4
    نمیخوریم چون پول نداریم
    • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      3 6
      پول برا خوردن نداری ولی پول برا ولگردی مجازی داری! تو چقدر هنرمندی!
  • رضا IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    15 1
    برنامشون ترویج حشره خواری هست
    • ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
      1 0
      دقیقا
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    9 1
    اگه گوشتو خوب بپذید ویروساش سقط میشن اینا گوشتو نیم پز میخورن البته جدیدا علاقه شدیدی نسبت به کرم و سوسک از خودشون نشون دادن طبق گذارش خبرگزاری موثق توی کلشون هم وجود انواع کرم به اثبات رسیده
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    11 4
    سازمان صهیونیستی جهانی غلط کرد
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    7 2
    دستشون درد نکنه شایعه کنن گوشت ضرر داره کسی نخوره ارزون شه ما همش کباب بخوریم شاید
    • جمشید ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
      0 0
      سازمان ملل شایعه نمیکنه دامپروری را منوع و از کار می اندازد و آنوقت جز سوسک و کرم حتی یک گوسفند و گاو و مرغ و ماهی هم پیدا نمیشود که آنرا بخورید
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    12 2
    رئیس سازمان بهداشت جهانی چرا واکسن کرونا نزد؟ چون می دانست کرونا ساخته نوچه های خودش هست و هدف کشتار مردم مخصوصا میانسالان و پیرمردهاست
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    2 6
    کاش راست بود. همه ساله اینهمه حیوون کشته میشه برای انسان های کفتار صفت. البته کفتار جان ببخشید.
    • US ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      1 0
      انسان خوب هم وجود داره البته خدا حیوانات و حشرات و گیاهان رو بدلیل وجود انسان آفرید تا غذا و سلامتش تامین بشه
    • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      5 2
      زیاد جلو آینه خودت را نبین
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      2 0
      میدونم منظورت چیه ولی وقتی اینجوری نظر میدی همه بد برداشت میکنن
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    3 3
    وای خدا به هر جعلیاتی متوسل میشید تا مردم رو قانع کنید گوشت نخوردن خوبه...
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    5 2
    غلط زیادی خوردن بدهای قاتل
  • US ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    7 12
    مردم ایران راحت شدند و از خوردن گوشت معاف هستند.
    • LT ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      5 3
      خود جنابعالی خونت پره گوشت اکثر مردم هم مثل شما هستن کم چاخان کنید
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    6 5
    حق با سازمان بهداشت جهانی است.تولید گوشت آلودگی های زیادی ایجاد می کند و شکم کشورهای ثروتمند را پر می کند و نتایج زیست محیطی سهم کشور های فقیر می شود
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    2 1
    سازمان بهداشت جهانی هم زیر نظر آمریکا اداره میشه .میخوان جریان بیسکویت سبز رو به راه بیندازن و دین زدایی کنن.آتیش زدن قرآن و حمایت پی در پی مقامات اروپایی و آمریکایی از همجنس بازان و تبلیغ هم جنس گرایی و شیطان پرستی حتی در مدارس ابتدایی اونها نشان از تصمیم اونها برای دین زدایی کل دنیاست ولی کور خوندن
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    3 3
    صنعت گوشت گاو نقش زیادی در تولید و آزاد کردن متان در جو داره، و اثر گلخانه ای متان ۱۰۰ ها برابر دی اکسید کربن هست. ضمنا بخش بزرگی از جنگلهای استوایی خصوصا برزیل به خاطر صنایع بزرگ چند ملیتی و عمدتا آمریکایی تبدیل به مراتع دامداری شدن. گاهش پرورش گاو راهیه که دیر یا زود باید رفت، البته ما نباید به سمت گوشت مصنوعی و حشره و این چیزها بریم. کشور ما به خاطر موقعیت خوبی که داره میتونه محل پرورش و مرکز صادرات پروتئین جایگزین مثل گوشت شترمرغ، بوقلمون، و پرورش ماهی در دریا باشه. محصولاتی که آسیب کمتری نسبت به گوشت گاو وارد میکنن.
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    1 0
    پس لازم شد که گوشت بخوریم.
  • DE ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    1 7
    گوشت سالم بهترین منبع غذایی برای انسان است. مواد غذایی گیاه پایه اغلب بیماری‌زا و با تندرستي و عمر طولانی مغایرت دارند. گیاهای پر نشاسته،چون گندم و برنج و حبوبات با تبدیل به شکر خون باعث بیماری‌های متابولیک مثل دیابت و زدودگی سلول‌ها در مقابل هرمن انسولین می‌شوند. بیماریهای قلبی و عروقی، سرطان و آلزایمر همگی سیمتم زدودگی از انسولین هستند. دولت‌ها اغلب تولیدات حبوبات وغلات را سوبسید می‌کنند چون تولیدشان هم ارزان و راحتر است و تغذیه ملت‌ها با این خوراک ارزان‌تر است. تقبیح گوشت بیشتر به خاطر لابی سرمایهگذاری میلیاردی در غلات و حبوبات میباشد.
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    3 1
    آخرین تحقیقات نشان داده که : گوشت برای فقرا ضرر داره. گوشت برای ثروتمندان مفیده.
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      2 0
      تصحیح شود! سازمان بهداشت جهانی: گوشت نخورید تا رمق اعتراض نداشته باشید.
  • CA ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    11 0
    شما باید این کتاب «Animal Markets and Zoonotic Disease in the United States » که نتیجه تحقیقات علمی هست رو بخونید بعد قضاوت کنید این کتاب ربطی به کتاب بیل گیتس نداره. در بخشی از مقدمه آمده است:« در نیمه دوم قرن بیستم ایالات متحده بیش از هر کشور دیگری منشأ بیماری های عفونی نوظهور بود. و به احتمال زیاد ایالات متحده منبع مرگبارترین شیوع بیماری در تاریخ اخیر همه گیری آنفولانزای 1918 بود. بیماریی که حدود 500 میلیون نفر، یک سوم کل جمعیت جهان را مبتلا کرد و 12 برابر کووید ۱۹ تلفات داشت. انفلوانزای 1918 بیش از مجموع تلفات آمریکا در جنگ جهانی اول و دوم و جنگ ویتنام آمریکایی کشت. با این حال، در سال 2023، ایالات متحده 1650 برابر بیشتر برای ارتش هزینه خواهد کرد تا برای دفاع در برابر بیمار های همه گیر. در سال 2009، سویه آنفولانزا H1N1، معروف به "آنفولانزای خوکی"، سراسر ایالات متحده را در نوردید که باعث مبتلا شدن بیش از 100 میلیون آمریکایی و بستری شدن بیش از 900000 نفر در بیمارستان شد. سالانه میلیون ها و میلیاردها خوک و طیور که میتوانند ناقل آنفولانزا باشند،در ایالات متحده تولید می شوند». هدف از نوشتن این کتاب اینه که مردم بدونن که بیشتر بیماریهای واگیر دار از طریق حیوانات به انسان سرایت میکنه و در آمریکا به غیر از دام و طیور حیوانات خانگی از سگ و گربه و پرنده و غیره که میتوانند ناقل بیماری باشند برای درآمدزایی به تعداد بسیار زیاد تولید میشن. شرایطی که طیور تولید میشن در یک فضای بسیار تنگ و محدود و آلوده مجبورن به این حیوانات از ابتدا آنتی‌بیوتیک بدن که باعث میشه گوشت این حیوانات پر از مواد مضر بشه. به گاو ماده برای اینکه شیر بیشتری تولید کنه هورمون بوواین سوماتوتروپین « BST» میدن. حیواناتی که در شرایط استرس‌زا زندگی میکنن و در شرایط استرس ذبح میشن هورمون استرس مثل کورتیزول در گوشت آنها وجود داره که برای مصرف کننده میتونه مضر باشه. مرغ و دام باید در مزرعه بطور آزاد زندگی کنن و حرکت کنن و از هوا و آفتاب و طبیعت لذت ببرن تا گوشت آنها برای مصرف کننده مفید باشه. طیور که اصلا آسمون و آفتاب رو نمیبینن.تمام زندگی آنها در یک مکان تنگ و آلوده و پر از استرسه خلاصه میشه..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس