کد خبر 1534957
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
سوخت نیروگاه برق غزه رو به اتمام است

«ثافر ملهم» رئیس سازمان انرژی فلسطین اعلام کرد که ظرف ۱۰ تا ۱۲ ساعت آینده سوخت تنها نیروگاه تامین برق نوار غزه به اتمام می‌رسد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که حملات شدید رژیم صهیونیستی همزمان با محاصره نوار غزه و قطع آب فلسطینیان ادامه دارد، سوخت تنها نیروگاه تامین برق این منطقه رو به اتمام است.

منابع رسانه‌ای بین‌المللی از نوار غزه خبر می‌دهند که سوخت مورد نیاز تنها نیروگاه تامین برق این منطقه در محاصره فلسطینی، در حال به پایان رسیدن است.

به گزارش شبکه الجزیره، «ثافر ملهم» رئیس سازمان انرژی فلسطین در مصاحبه با رادیو «صدای فلسطین» اعلام کرد که ظرف ۱۰ تا ۱۲ ساعت آینده سوخت تنها نیروگاه تامین برق نوار غزه به اتمام می‌رسد.

اظهارات این مقام فلسطینی در شرایطی مطرح شده که رژیم صهیونیستی روز دوشنبه هفته جاری به منظور اجرای «محاصره کامل» نوار غزه، برق و آب این منطقه را قطع کرد.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه از دستور خود برای محاصره کامل منطقه غزه خبر داد و گفت که طبق دستور او نباید هیچ آب و برق و سوختی وارد این منطقه شود. به دنبال این اقدام غیر انسانی، «یسرائیل کاتس» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که‌ «دستور دادم تا آب منطقه غزه فورا قطع شود».

هشدار درباره رو به اتمام بودن سوخت تنها نیروگاه تامین برق نوار غزه در حالی مطرح شده که به دنبال عملیات «طوفان الاقصی»، حملات شدید هوایی و بمباران‌های این منطقه تحت محاصره فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

مقام‌های رژیم صهیونیستی در راستای تشدید همه جانبه فشارها علیه فلسطینیان اعلام کردند که این رژیم مرز «رفح» را کاملا بسته است و دیگر اجازه ورود کاروان امدادهای غذایی و بشردوستانه به غزه را نمی‌دهد.

حملات شدید رژیم صهیونیستی و تشدید محاصره غزه همزمان با افزایش شمار شهدای فلسطینی انجام شده است. وزارت بهداشت فلسطین، روز چهارشنبه (امروز) اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۹۵۰ نفر رسید و شمار مجروحان به بیش از پنج هزار نفر رسیده است.

بنا بر گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، تعداد تلفات صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی به ۱۲۰۰ نفر افزایش یافته است. ۲۴۰۰ صهیونیست نیز در این عملیات زخمی شده و تعداد ۲۰۰ نفر دیگر نیز به شمار مفقودین از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی افزوده شده است.

صبح روز شنبه بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    1 3
    نمیشه در پاسخ نیروگاه های اسراییل را بزنن؟
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    2 1
    کار تمومه ان شاء الله
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    1 0
    بسیار عالی
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    1 0
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس