تیراندازی نظامیان صهیونیست به یک‌دیگر

وبگاه اسرائیلی واللا، با تایید هدف قرار گرفتن یک پست دیدبانی رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرزهای لبنان، زخمی شدن شماری از نظامیان اشغالگر را در این حمله تلافی‌جویانه حزب‌الله تایید کرد.

به گزارش مشرق، پس از انتشار بیانیه حزب‌الله لبنان در خصوص هدف قرار دادن یک نقطه نظامی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی و وارد آوردن خسارات جانی قابل توجه، در انتقام شهادت سه نیروی خود در تجاوز روز دوشنبه (۹ اکتبر) رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، رسانه‌های صهیونیستی زخمی شدن شماری از نظامیان خود در این حمله را تایید کردند. 

وبگاه صهیونیستی واللا نیز تایید کرد: «در پی اصابت موشک ضد تانک کورنت، به یک پست دیدبانی در مرزهای لبنان، شماری از سربازان زخمی شدند».

به اعلام منابع رسانه‌ای، حزب‌الله لبنان با دو موشک ضد زره کورنت، این پست دیدبانی را هدف قرار داده است. جنبش مقاومت حزب‌الله نیز با صدور بیانیه‌ای ضمن تایید حمله تلافی‌جویانه امروز به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی در پاسخ به شهادت دو روز پیش سه نیرویش به دلیل حمله متجاوزانه رژیم اشغالگر، تاکید کرد که این حمله، موجب کشته و زخمی شدن شمار قابل توجهی از نظامیان صهیونیست شده است. 

در چنین فضایی، برخی رسانه‌ها گزارش می‌دهند که در این حمله، دست‌کم هفت نظامی صهیونیست کشته و زخمی‌ شده‌اند. به همین دلیل نیز، ارتش اشغالگر با وجود آن‌که به شدت از تشدید تنش در جبهه شمالی می‌ترسد، در حال گلوله‌باران مناطق مسکونی در مرزهای لبنان است. 

در پی تشدید تنش در جبهه شمالی فلسطین اشغالی در پنجمین روز عملیات «طوفان الاقصی» حماس در حمایت از بیت‌المقدس و مسجدالاقصی و اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی به شلیک موشک‌های ضد تانک از اراضی لبنان به سمت یک منطقه نظامی مرزی و هدف قرار گرفتن سایت اسرائیلی «الضهیره» در جنوب لبنان با دو موشک هدایت شونده، حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «در پاسخ قاطعانه به حملات روز دوشنبه (۲۰۲۳/۱۰/۰۹) رژیم صهیونیستی که به شهادت شماری از برادران مجاهد، شهیدان: حسام ابراهیم، علی فتونی، علی حدرج منجر شد، صبح امروز، چهارشنبه (۲۰۲۳/۰۱۰/۱۱)، مبارزان مقاومت اسلامی، سایت صهیونیستی الجرداح در مقابل منطقه الضهیره را با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار دادند که به تلفات قطعی شمار زیادی در صفوف نیروهای اشغالگر اعم از کشته و زخمی منجر شد».

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    2 0
    لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودکش
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    نازشست. حزب الله تعدادی نیروهای رژیم صهیونیستی سقط شدن
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس