کد خبر 1536077
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
تداوم‌ برپایی میز‌های خدمت قضائی در تهران

معاون قضائی رئیس کل در امور ارتباطات و حفظ حقوق شهروندی از برگزاری مستمر میزهای خدمت دادگستری استان تهران خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از قوه قضائیه، سید مهدی رستگاری از برگزاری میز خدمت در مساجد استان تهران خبر داد و گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست قوه قضاییه و با دستور ویژه رئیس کل دادگستری استان تهران در زمینه دیدارهای مردمی مدیران قضایی در مساجد استان تهران، برگزاری میزهای خدمت دادگستری استان تهران با قوت ادامه خواهد داشت.

معاون قضائی رئیس کل در امور ارتباطات و حفظ حقوق شهروندی گفت: در نشستی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدیان مشاور حقوقی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران رسیدگی و پاسخگویی به مشکلات مردم و استماع درخواست‌های ایشان با محوریت مساجد مورد برنامه ریزی قرار گرفت.

وی گفت: در همین راستا رئیس کل دادگستری استان تهران و معاونین ایشان ضمن حضور در مساجد شهر تهران با برپایی میز خدمت و برگزاری ملاقات‌های مردمی در اجرای برنامه‌های " تکریم مردم" و "حضور بدون واسطه مسئولین" قضات در جمع مردم تلاش می‌کنند. با توجه به اثرات مثبت حضور در مساجد و بررسی مشکلات مردم این امر در قالب میز خدمت ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وطن پرست DE ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    میزها رو جمع کنید بجاش برید بانک ها رو مدیریت کنید که بیچاره کردند ملت را. این اداها برای ریس جمهور شدن هست اقای ازه ای؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس