کد خبر 1481688
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
دیدار مردمی دادستان کل کشور در مسجد ارک تهران

دادستان کل کشور با حضور در مسجد ارک تهران به دغدغه و مشکلات حقوقی و قضایی ۵۰ نفر از رسیدگی و دستوراتی را جهت تسهیل در امورشان صادر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از قوه قضائیه، ظهر امروز سه شنبه ۲۹ فروردین، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور به همراه علی اکبر بختیاری دادیار دادسرای دیوان عالی کشور و رئیس دفتر دادستان کل کشور، علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور و همچنین سید علی اصغر رفاهی مدیرکل مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با حضور در مسجد ارک تهران ضمن برپایی دیدار مردمی با نمازگزاران و حاضران در این مسجد به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار کرد.

دادستان کل کشور ضمن دریافت درخواست‌ها، مشکلات و دغدغه‌های حقوقی و قضایی مردم، جهت حل مشکلاتشان، به ارشاد و راهنمایی‌های لازم مراجعه‌کنندگان پرداخت و در رابطه با تسهیل در رفع دغهدغه‌هایشان دستوراتی را صادر کرد.

حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری در رابطه با جزئیات دیدار مردمی برگزار شده، بیان کرد: یکی از برنامه‌های مستمر دستگاه قضایی در بخش‌های مختلف، ارتباط مستقیم با مردم است.

وی افزود: ماه مبارک رمضان یک فرصت بسیار مناسبی است که ضمن حضور مسئولان دستگاه قضایی در مساجد که محل تجمع مردم است و معمولا مشکلات خود را در مراجعه به مسجد به مسئولان بیان می‌کنند، تصمیم بر آن شد تا امروز به همراه همکارانم به منظور انجام دیدار مردمی در مسجد ارک تهران حاضر شویم.

دادستان کل کشور با بیان اینکه در دیدار مردمی امروز با ۵۰ نفر از شهروندان به صورت چهره به چهره ملاقات انجام شد، تصریح کرد: غالب مراجعه کنندگان برنامه امروز در تهران و برخی از شهرستان‌ها مشکلاتی را داشتند که پس از بیان مطالب، به درخواست‌ها و دغدغه‌هایشان پاسخ و دستوراتی نیز در این‌جهت صادر شد. مشکلاتی که مردم بیان می‌کنند پس از دریافت به بخش‌های مختلف و دستگاه‌های مربوطه جهت رسیدگی ارجاع می‌شود.

حجت‌الاسلام منتظری اظهار کرد: آنچه که برای ما مهم است به مطالبات و دغدغه‌های مردم که در دیدارهای مردمی با مسئولان قضایی بیان می‌کنند، پاسخ داده شود. در تلاش هستیم تا این دیدارهای مردمی به صورت مستمر و متوالی حفظ شود و مردم نیز بدانند که مسئولان قضایی دغدغه احقاق حق آن‌ها را دارند.

دادستان کل کشور گفت: در جلسات ارتباط مردمی، برخی از شهروندان به نوع برخوردی که با دستگاه‌های قضایی در رابطه به فرآیند رسیدگی، نحوه برخورد مسئولان، اطاله دادرسی دارند نیز شکایاتی را مطرح می‌کنند که طرح این مسائل برای ما مفید است و مطالبات به حقشان دنبال و پیگیری خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس