شلیک پنجمین موشک از لبنان به سوی ارتش رژیم صهیونیستی

منابع عبری از شلیک پنجمین موشک از لبنان به سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی طی روز جاری خبر دادند.

به گزارش مشرق، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که یک موشک ضدتانک دیگر از سوی لبنان به سوی یگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان شلیک شد.

این پنجمین بار طی روز جاری است که مواضع و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرزهای لبنان از داخل اراضی این کشور هدف موشک قرار می‌گیرند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از زخمی‌شدن ۵ صهیونیست در شهرک صهیونیستی «حانیتا» در نزدیکی مرزهای اراضی اشغالی و لبنان بر اثر برخورد موشک کورنت به این منطقه خبر داد.

مقاومت اسلامی اعلام کرد که در واکنش به هدف‌قرارگرفتن غیرنظامیان لبنان از سوی رژیم صهیونیستی یک تانک اسرائیلی را در موضع الراهب هدف قرار داده است.

المیادین گزارش داد که آژیرهای هشدار الجلیل غربی واقع در اراضی اشغالی به صدا درآمده است.

از سوی دیگر رژیم صهیونیستی برخی شهرک‌های بخش غربی مرزهای جنوبی لبنان و به ویژه علما الشعب را بمباران کرد.

این درحالی است که کمی پیشتر ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به کشته شدن یک نظامی و زخمی شدن سه نظامی دیگر خود در جریان هدف قرار گرفتن تانک خود با موشک ضدزره اذعان کرده بود.

المنار اعلام کرد که دشمن از ساکنان شهرک‌های یفتاح، المناره، مرگلیوت و راموت نفتالی در الجلیل خواسته است که به پناهگاه بروند.

خبرنگار المنار گزارش داد: دشمن منطقه نزدیک به مرز در حومه شهرک بلیدا را گلوله باران کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    کودک کشان صهیونیست غیرنظامیان لبنانی رو هدف گرفتن در عوض تنها پنج تا موشک ضد تانک شلیک شده!!! دیگه منتظر چه هستیم؟
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    سلام . وقتی بهشان پدافند هوایی و سایر تجهیزات نظامی نداده بودید چرا گزاشتید حمله کنند؟ کار شما بر خلاف عقل و شرع و قانون بوده است . به همه ی کسانی که مسول بوده اند عرض میکنم . مردم غزه را گوشت دم توپ و دندان وحشیها کرده اید با وجود اینکه بهترین پدافندها در همه انواعش به بهترین کیفیت و کمیت در داخل کشور تولید میشود و همچنین سایر تجهیزات نظامی ... مشرق بی انصافی نکن از دشمن ما منتشر کردی از ما هم منتشر بکن ... البته اگر محاصره بودند پس چطور همین سلاحهای فعلی بهشان رسید ؟ که بعضی در حد جهانی کیفیت و کمیت دارد . حالا اگر نمیتوانستید و آنها محاصره بودند و جنگ را بدون هماهنگی با شما شروع کرده بودند خب شما مقصر نیستید . روی خطاب بنده با همه ی مسولین است . از رسانه های انقلابی خواهشمندم در همه این زمینه ها روشنگری کامل در همه ابعاد انجام دهند چون بینهایت در این زمینه ها کم کاری داریم ... و این مطالب ذهن میلیونها و شاید میلیاردها انسان و آدم را مشغول و درگیر کرده است . ممنونم از وقتی که برای خواندن این مطالب گزاشتید ....مشرق سانسور نکن ... بزار و باید مسولین مربوطه در صورت اشتباه خودشان را اصلاح کنند و مجازات متناسب بشوند انشاءالله ... مشرق بی انصافی نکن از دشمن ما منتشر کردی از ما هم منتشر بکن ...
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      0 0
      منافق خفه
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 0
    مرگ بر اسرائیل و آمریکا
  • بهنام IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 0
    متاسفانه حزب الله کلا تبدیل به گروه سیاسی شده و کاملا متغیر شده نسبت به سال ۲۰۰۶ ، الان هم بیشتر کارای تبلیغاتی و گرافیکی میکنه بجای جواب مستحکم نظامی !!!!!! واقعا چیشد که حزب تبدیل به خالت منفعل و ترسو شد با اینکه اینقدر تحهیزات نظامی بهش دادن !!!!!!!! سرنوشت تغییر یاسر عرفات باید درس عبرت گروه حزب الله باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس