افتتاح فاز دوم کارخانه تولید پوشاک دیبادنیم در استان تهران

مراسم افتتاح فاز دوم کارخانه تولید پوشاک دیبا دنیم در روز شنبه 1/7/1402 با حضور استاندار محترم استان تهران جناب آقای دکترعلیرضا فخاری و جناب اقای دکتر عبدالله نوری فرماندار محترم شهرستان بهارستان و سایر مقامات کشوری و لشکری در شهرستان بهارستان افتتاح گردید.

دراین مراسم مجتبی رحیم زاده یکی از سرمایه گذاران و مدیرعامل برند دیبادنیم با افتتاح فاز دوم خط تولید این کارخانه ضمن تشکر از فرماندار شهرستان بهارستان و حمایت‌های ایشان از مجموعه تولیدی پوشاک دیبادنیم اشاره نمودند: مجموع سرمایه گذاری فازهای اول و فاز دوم کارخانه به 1000 میلیارد ریال می‌رسد. همچنین وی با اشاره به اینکه در فازهای اول و دوم حداقل برا ی 200 و حداکثر 250 نفر امکان اشتغال زایی مستقیم و 700 تا 1000 نفر ظرفیت اشتغال زایی غیرمستقیم صورت پذیرفته است. هم‌اکنون نیز برای 120 نفر از هموطنان اشتغال زایی پایدار ایجاد شده است که این رقم تنها 50% از ظرفیت این مجموعه می‌باشد و در آینده ای نزدیک جهت تکمیل سبد محصولات خود درصدد جذب 80 نفر دیگر خواهد بود. همچنین فاز دوم با بهره گیری از تکنولوژی مدرن صنعت پوشاک که در منطقه در نوع خود بی نظیر است امکان توسعه وافزایش ظرفیت تولیدی این شرکت را به میزان بیش از صد در صد فراهم آورده است. همین امر موجب گردیده است که توان ایجاد اشتغال پایدار برای 250 نفر را دارا گردد. آقای دکتر علیرضا فخاری استاندار محترم استان تهران ضمن تقدیراز مسئولان اجرایی شرکت در جهت کمک به رشد تولید در سال 1402 حمایت مسئولان اجرایی استان را از ایشان اعلام نمودند.

افتتاح فاز دوم کارخانه تولید پوشاک دیبادنیم در استان تهران

شرکت تولیدی پوشاک دیبادنیم با بیش از یک ربع قرن تجربه در سال 1377 از یک فضای 14 متری با 3 نفر نیرو انسانی و سرمایه‌گذاری اندک شروع به فعالیت نموده است و اکنون در فضای صنعتی با 5000 مترمربع زیربنا و 3500 مترمربع واقع در محدوده سه راه آدران - جاده شهریار فعالیت دارد. این شرکت دارای 4 خط تولید لباس شامل انواع تیشرت، پیراهن، شلوار جین - کتان، کاپشن - پالتو می باشد. همچنین با بهره گیری از تیم طراحی و تولید حرفه‌ای و استفاده از امکانات مدرن درفضای تخصصی توانسته است محصولات با کیفیت و استاندارد به بازار عرضه نماید .

این شرکت درحال حاظر با اشتغال زایی مستقیم برای 120 نفر از هموطنان مشغول به فعالیت در زمینه تولید پوشاک عمده مردانه از قبیل ( تریکو، پیراهن، شلوار، جین ) است که در فاز جدید لباس‌های زنانه و بچگانه نیز اضافه خواهد گردید تا در آینده نزدیک با تکمیل سبد محصولات برند خانواده را در سطح کشور گسترش بدهد و سبک تولید این مجموعه روزمره و کژوال است که برای هر مکان و زمان مناسب می‌باشد.

افتتاح فاز دوم کارخانه تولید پوشاک دیبادنیم در استان تهران

شرکت دیبادنیم با وب‌سایت رسمی به نشانی dibadenim.com، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام به نشانی dibadenim مشغول به فعالیت است. برند دیبادنیم دارای دو فروشگاه ملکی در بازار تهران و بیش از300 بوتیک و فروشگاه پوشاک درسرتاسر کشور به عنوان عامل فروش است و در حال گسترش فروش میدانی خود بوده، مشتریان و بازار هدف این شرکت اکثرا رده‌های سنی میانسالان و جوانان هستند.

محصولات شرکت دیبادنیم در دسته‌های پیراهن، تیشرت، پلوشرت، شلوار کتان، شلوار جین، پلیور، هودی، کاپشن، سویشرت، پافر، شلوار ورزشی و... تولید می‌گردد و از کیفیت بالایی برخوردار است که پارچه‌های بکاررفته در محصولات عمدتا به سفارش این شرکت در صنایع منسوجات کشور از بهترین الیاف داخلی و خارجی تهیه، بافته، تولید و تکمیل می‌گردد که تحت بازرسی‌های کیفی دقیق انجام می‌شود. همچنین محصولات تولیدی در داخل شرکت تحت نظارت واحد کنترل کیفیت و به صورت دقیق انجام می‌گردد همچنین صفر تا صد یک محصول از طراحی، برش، انواع چاپ، گلدوزی، دوخت، اتو و بسته بندی در داخل کارخانه انجام می گردد تا مشتریان شرکت با خاطری آسوده از تولیدات آن استفاده نمایند.

شرکت دیبا دنیم در نظر دارد با راهیابی به بازار صادرات کشورهای همسایه علاوه بر ارزآوری نسبت به کسب سهم بازار پوشاک مناسب در این کشورها اقدام نموده وجایگاه ویژه‌ای را بدست بیاورد.

شعار محوری این شرکت « کیفیت در اصالت است » که چشم انداز دیبادنیم نسبت به تولید محصولات با کیفیت ایرانی برای رقابت در بازار جهانی است و درزمینه‌های مختلف نوع و کیفیت پارچه، دوخت، مدل، تنوع سایز و ضمانت محصول سخنان بسیاری برای گفتن دارد.

منبع : دیبادنیم


این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس