کد خبر 1539880
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
موضع‌گیری جدید قطر درباره غزه

سخنگوی وزارت خارجه قطر به موضع گیری درباره تحولات غزه پرداخت.

به گزارش مشرق، ماجد الانصاری سخنگوی وزارت خارجه قطر اعلام کرد: حمله به غیرنظامیان قابل قبول نیست.

وی افزود: ما بر ضرورت حمایت از جان غیرنظامیان و پرهیز از مجازات جمعی تاکید کردیم.

سخنگوی وزارت خارجه قطر در ادامه تاکید کرد: ما با ترکیه هماهنگ هستیم و مواضع ما در قبال این بحران همسو است.

این در حالی است که شب گذشته در جریان نشست شورای امنیت سازمان ملل که درباره تحولات فلسطین و لزوم دستیابی به یک آتش بس برگزار شده بود، نماینده قطر در سازمان ملل گفت: ادامه حملات اسرائیل به غزه پیامدهای خطرناکی برای امنیت و ثبات منطقه خواهد داشت و بر اهمیت همکاری به منظور مهار خشونت و درگیری‌ها تاکید داریم. قطر کانال‌های ارتباطی خود را با تمامی طرف‌ها باز نگه داشته است، هرچند بیانیه امروز اسرائیل در رابطه با سیاسی‌سازی حمایت انسانی قطر به غزه را محکوم می‌کنیم. قطر مصمم به ارسال کمک‌های بشردوستانه فوری به مردم غزه است.

نماینده قطر همچنین با انتقاد از شورای امنیت گفت: از اینکه شورای امنیت نتوانسته قطعنامه‌ای در رابطه با تحولات در غزه اتخاذ کند، ابراز تأسف می‌کنیم. صلح حتی در سخت‌ترین و خطرناک‌ترین شرایط نیز همچنان ممکن است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 1
    با تركيه همسو هستيد؟ رفيق آشغال خاك اندازه
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    28 2
    هنر سران ترسوی عرب فقط محکوم کردن است، نوبت خورد کردن گردن شما ترسوها هم توسط یهود خواهد رسید، و دوران بخور و بخوابتان تمام خواهد شد. ترسوها اسلحه به دست بگیرید و برگه جهاد با حرمله کودک کش بروید قبل از آنکه زمان از دست برود و کمر حماس بشکند وغزه از دست برود.
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
      0 0
      اونوقت هنر شما چیه؟
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    12 2
    هنر سران ترسوی عرب فقط محکوم کردن است، نوبت خورد کردن گردن شما ترسوها هم توسط یهود خواهد رسید، و دوران بخور و بخوابتان تمام خواهد شد. ترسوها اسلحه به دست بگیرید و به جهاد با حرمله کودک کش بروید قبل از آنکه زمان از دست برود و کمر حماس بشکند وغزه از دست برود.
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      12 1
      صهیونیست با عدم توجه به فاکتور ذیل براحتی تاکنون خون میریزد و خواهدریخت : --حضرت امیر (علیه‌السلام) می‌فرماید: «مَنْ نظَرَ فی عَیْبِ نَفْسِهِ اِشْتَغَلَ عَنْ عَیْبِ غَیرِهِ .«هر که عیب خود را ببیند از پرداختن به عیب دیگران باز ایستد. -- اعمال و افکار انسان چه خوب و چه بد، هم بر خودش تأثیر گذار است و هم بعضاً بر دیگران و اجتماع، عیب‌جویی نیز به عنوان یک بیماری اخلاقی آثاری شوم و منفی بر خود عیب‌جو و بر دیگران دارد. --از جمله بدترین آثار عیب جویی، رسوایی خود عیب‌جو است ( نه غزه نه لبنان جانش فدای امیال - زن آزادی برای زندگی امیالی ) --هر کسی با مراجعۀ به نفس خویش متوجه می‌شود که خودش مانند دیگران خالی از عیوب نیست. --عیب‌جویی باعث تهییج کینه‌ها و عداوت باعث از بین رفتن محبت و از دست‌دادن دوستان و موجب از هم گسیختگی نظام و شیرازۀ اجتماع می‌گردد . --اگر کسی کینه و دشمنی دیگری را در دل داشته باشد به دنبال عیوب او می‌افتد تا آنها را پیدا کند و رسوایش سازد. --عیب‌پوشی نقطه مقابل تجسس و عیب‌جویی است و در فضیلت و شرافت آن همین بس که یکی از اوصاف خدای سبحان است. (خداوند ستارالعیوب می‌باشد.)
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    فاز دوم جهاد طوفان الاقصی باید کلید بخورد و شدید تر از بار اول و دوهزار اسرائیلی دیگر به جهنم ابدی رهسپار شوند، جنگ با اسرائیل نباید متوقف شود ، مقاومت اسلامی برای نبردی طولانی با حرمله کودک کش آماده شده وتا اسرائیل را نابود نکند از پای نخواهد نشست.
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    طناب و نردبان ترکیه با اخلاق حسنه را ول نمیکنند . الهی یا هادی یا شافی
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    فقط لفاظی فقط لفاظی
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 0
    اگر یک هفته ارسال گاز و نفت به طرفداران اسرائیل را قطع کنن به غلط کردن می افتن اما همینقدر هم غیرت ندارن
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
      0 0
      واسه چی مردم خودشونو بدبخت کنن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس