باقری

معاون وزیر امور خارجه در دیدار با عضو دفتر سیاسی حماس، گفت: اولویت تهران در مذاکرات با طرف‌های خارجی، آتش‌بس فوری، کمک‌رسانی به مردم و رفع محاصره ظالمانه غزه از سوی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش مشرق، علی باقری معاون وزیر امورخارجه با ابومرزوق عضو دفتر سیاسی حماس در مسکو دیدار و گفت‌وگو کرد.

ابومرزوق با قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین و مقاومت، گفت: عملیات طوفان الاقصی و آنچه گردان‌های عزالدین قسام در ۷ اکتبر (۱۵ مهر ماه) انجام دادند، یک معجزه الهی بود که با تمام جنگ‌های سابق با رژیم صهیونیستی متفاوت و قابل قیاس نیست.

آمریکایی‌ها با ارسال ۴۵ فروند هواپیمای حامل اسلحه و تجهیزات مدرن نظامی به تل آویو، گمان می‌کنند که قادر خواهند بود، مقاومت مردم غزه را درهم شکسته و یا از بین ببرند، ولی ما معتقدیم مردم مظلوم غزه به لطف الهی و مدد الهی، از این صحنه نابرابر نبرد که با حمایت آمریکا و تعدادی از کشورهای غربی در حال اجرا است سربلند خارج خواهند شد.

معاون وزیر خارجه نیز تاکید کرد: اولویت تهران در مذاکرات با طرف‌های خارجی، آتش بس فوری، کمک رسانی به مردم و رفع محاصره ظالمانه غزه از سوی رژیم صهیونیستی است و با جدیت این موضوع را در سطوح مختلف پیگیری می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 14
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    پس این مردم بی گناه که شهید شدند چه کسی انتقال آنها را می گیرد،آتش بس را باید ۱۰ روز پیش میگفتم نه الان.الان وقت انتقال از اسرائیل است نه آتش بس.
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      0 0
      ✌️✌️👊👊🤝🤝💪💪✌️✌️💙💚💝💝✅🇮🇷🇮🇷. ..... بسم الله قاصم الجبارین .... همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ✌️✌️👊👊🤝🤝💪💪✌️✌️💙💚💝💝✅✅ ...🇮🇷🇮🇷.......
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    پس این مردم بی گناه که شهید شدند چه کسی انتقال آنها را می گیرد،آتش بس را باید ۱۰ روز پیش میگفتم نه الان.الان وقت انتقال از اسرائیل است نه آتش بس.
  • DE ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 1
    خیر آقا ! آتش بس چرا ؟؟ زدی ضربتی ، ضربتی نوش کن !
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    2 0
    باید ده ها هزار پهپادانتحاری به(صهیونیسها وپایگاه ها وکشتیهای امریکا)بزنیم تا موشکهای دفاعیشان تمام شود،بعد موشکهای اصلی را بزنیم(والا این تا انتقام نگیرند صلح پیشنهاد نمیدهند)
  • IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    کشور دوست و برادرتان عراق هم رای ممتنع به آتش بس داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس