دفاع بن‌گویر از وزیر صهیونیست درپی جنجال بر سر استفاده از بمب اتمی در غزه

درپی جنجال شکل گرفته بر سر اظهارات وزیر میراث رژیم صهیونیستی، وزیر تندروی امنیت داخلی این رژیم در سخنانی، برای توجیه اظهارات وی تلاش کرد.

به گزارش مشرق، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در این باره گفت: این اظهارات استعاری بود، اما حماس باید نابود شود.

بن گویر در توییتی نوشت: من با عمیحای الیاهو صحبت کردم، او گفت که این اظهارات وی جنبه استعاری داشته است. کاملا واضح است که ما باید حماس را نابود کنیم و هرچه در توان داریم را برای آزاد کردن اسرا به کار خواهیم گرفت.

این اظهارات پس از آن بیان شد که الیاهو گفت «زدن غزه با بمب اتمی یکی از گزینه‌های ارتش رژیم صهیونیستی است.»

درپی درخواست وزیر میراث رژیم صهیونیستی برای زدن نوار غزه با بمب اتم، نخست وزیر این رژیم تلاش کرد تا از بار مسئولیت گفته های وزیرش شانه خالی کند.

بنیامین نتانیاهو اظهار داشت: گفته های عمیحای الیاهو در مورد ریختن بمب اتمی روی غزه، جدا از واقعیت است.

دفتر نتانیاهو هم در همین راستا اعلام کرد که نتانیاهو دستور توقف حضور الیاهو در نشست های کابینه را تا اطلاع ثانوی داده است.

واکنش محافل داخلی صهیونیستی به گفته های جنجال برانگیز این وزیر صهیونیست که خواهان زدن غزه با بمب اتم شده است، ادامه دارد و آنها او را "وزیری کُودن" خطاب کرده و خواهان "بسته شدن دهانش و کناره گیری اش از قدرت" شدند.

مقام سابق سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به "شین بت" در واکنش به این اظهارات گفت: افرادی مانند الیاهو باید دهان خود را ببندند.

"دنی یاتوم" رئیس اسبق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به "موساد" هم گفت: الیاهو و همراهانش موقعیت وزیر را در «اسرائیل» به یک موضوع شرم آور تبدیل کرده اند.

گفته الیاهو واکنش خانواده های اسیران صهیونیست را هم به همراه داشت و آنها در بیانیه ای گفتند:«وزیر کابینه اسرائیل که خواستار کشتن همه ربوده‌شدگان (اسیران صهیونیست) و مفقود شدگان است، امروز باید بهای آن را بپردازد.».

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    11 0
    احمق بیشرف اگه بمب اتم بزنید که خودتون هم به فنا میرید. مگه فاصله تون با غزه چقدره.
  • ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    1 0
    امام خمینی هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ...
  • نیم ست ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    این اسراییلی که من میبینم بعید نیست بمب اتمی هم بزنه
  • امید ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    القدسُ لنا وَالحقُّ لنا النصرُ لنا نَحنُ الغالبون
  • ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    آخه بقیه کشورها علیل و چلاغن و فقط شما بلدید بمب اتم بزنید دوران بزن و دررو تمام شده ، درسته که نظامیان آمریکایی و صهیونیستی با پوشک بزرگسال در معرکه حضور پیدا می کنن و از ترسشون ترجیح می دن فقط از راه دور و هوایی به زنان و کودکان حمله کنن، اما اگه حماقت کنن و تصمیم احمقانه ای بگیرن مطمئن باشن مردم خودشون تحمل و صبر مردم ایران و غزه را ندارن ، آزموده را آزمودن خطاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس