زارع پور

وزیر ارتباطات گفت: با هر سکویی(پلتفرم) که مصوبات کشور را رعایت نکند و یا از اعتماد مردم سوء استفاده و حقوق مردم را نقض کند، برخورد خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه نشست امروز (چهارشنبه ۲۴ آبان) هیأت دولت، گفت: در دولت سیزدهم حمایت تمام قدی از سکوهای داخلی صورت گرفت و به نوعی خود را وقف سکوهای داخلی کردیم، ولی این به معنای این نیست که از این حمایت سو استفاده شود و اعتماد مردم را دچار خدشه کنند. 

وی ادامه داد: هر پلتفرمی که مصوبات کشور را رعایت نکند و از اعتماد مردم سو استفاده و حقوق مردم را نقض کند با آن برخورد خواهد شد.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: براساس مصوبات شورای عالی فضای مجازی و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات باید ترافیک سکوهای داخلی ۱/۲ترافیک بین الملل باشد.در مورد پیام رسان شبکه اجتماعی نیز ۱/۳است.
 
وی افزود: گزارش‌هایی در این خصوص به دست ما رسید و پیگیری کردیم و در نهایت این تخلف تایید شد.

زارع‌پور اظهار کرد: وزارت ارتباطات برای نحوه جبران این اتفاق بسته پیشنهادی خود را به مرکز ملی فضای مجازی ارائه داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    مگه تو خودرو‌ نشد ؟ لوازم خانگی ام شد و قبلش مردم و دلسوزان تذکر دادند مثل خودرو میشه کسی گوش نکرد اینم سومیش کلا رقابت باید مثل چکش بالاسر اینا باشه وگرنه بسیار بی جنبه هستند
  • تک تیرانداز ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    شما حقوق مردم رو منتشر کن تا اول مردم بدونن حقوقشون چیه. مضافا الان حتی همراه اول هم حقوق حریم شخصی رو محترم نمی دونه. شعار نده. رفتی با ایلان ماسک بستی حالا داری برای ما ادعای حق و حقوق می کنی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس