کد خبر 1546570
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
هالند از زمان پیوستن به سیتی چقدر درآمد داشته است؟

میزان پولی که ارلینگ هالند از زمان پیوستن به منچسترسیتی به دست آورده مشخص شد.

به گزارش مشرق و به نقل از اکسپرس، تابستان گذشته هالند با قراردادی به ارزش ۵۱ میلیون پوند از بوروسیا دورتموند به سیتی پیوست. از آن زمان، بازیکن نروژی رکوردهای زیادی را چپ و راست شکسته و رکورد جدیدی در لیگ برتر برای زدن بیشترین گل زده در یک فصل به ثبت رساند.

هالند نقش مهمی در تیمش برای فصل قبل ایفا کرد. سیتی با قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا یک سه گانه تاریخی را به دست آورد. هالند از زمان کسب این جام‌ها، علاوه بر دستمزد خود پاداش‌هایی دریافت کرده است که گفته می‌شود ۳۷۵ هزار پوند در هفته است.

گفته می‌شود که او حقوق پایه ای دارد که مطابق با سایر افراد برتر تیم است، اما بندهای پاداش قابل توجهی دارد که این حقوق را افزایش می‌دهد.

طبق گزارش سان، هالند برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا ۲ میلیون پوند پاداش دریافت کرد. علاوه بر این، گفته شده است که قهرمانی در جام حذفی ۳۵۰ هزار پوند اضافی برای هالند به همراه داشته است. همین رقم پس از گرفتن کفش طلای لیگ برتر نیز به حساب او واریز شده است.

ماه گذشته، هالند در رده بندی توپ طلا پس از لیونل مسی، اسطوره آرژانتین، دوم شد اما جایزه گرد مولر را که به بهترین مهاجم فصل اعطا می شود به دست آورد.

هالند در مورد این جایزه گفت: دریافت جایزه گرد مولر افتخار بزرگی است. من نمی‌توانستم تعداد گل‌هایی را که فصل گذشته زدم به تنهایی وارد دروازه حریفان کنم و دوستان و هم‌تیمی‌هایم در این زمینه خیلی به من کمک کردند. ما هر روز سخت کار می‌کنیم تا در هر بازی و هر رقابتی که در آن بازی می‌کنیم پیروز شویم و خوشحالم که فصل قبل برای اولین بار در تاریخ سیتی را به قهرمانی در لیگ قهرمانان رساندیم و لیگ برتر و جام حذفی را نیز به دست آوردیم.

او ادامه داد: من به دستاوردهایی که به عنوان یک تیم در فصل گذشته به دست آوردیم افتخار می‌کنم اما تمرکز ما اکنون روی تلاش برای کسب افتخارات سال قبل در سال جاری است.

این مهاجم ۲۲ ساله بالاتر از هم تیمی خود کوین دی‌بروینه، هری کین از تاتنهام، مارکوس راشفورد از منچستریونایتد، کیران تریپیه از نیوکاسل و مارتین اودگارد و بوکایو ساکا از آرسنال به عنوان برترین بازیکن سال انتخاب شد تا یک فصل باورنکردنی برای او رقم بخورد. این بازیکن نروژی توسط مردم، کاپیتان‌های ۲۰ باشگاه لیگ برتر و هیاتی از کارشناسان فوتبال به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد.

این جایزه برای چهارمین بار متوالی به یک بازیکن سیتی تعلق می‌گیرد. کوین دی بروین در فصل‌های ۲۰-۲۰۱۹ و ۲۲-۲۰۲۱ و روبن دیاس در فصل ۲۱-۲۰۲۰ برنده این افتخار شدند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    بیشتر از عمو جو
  • ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    خوش به سعادتش
  • ... ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    1 0
    سواد نداریم به تومن بنویس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس