برنامه آماده‌سازی پرسپولیس از سوی باشگاه اعلام می‌شود

پس از اتفاقاتی که امروز در ورزشگاه شهید کاظمی اتفاق افتاد و منجر به تعطیلی تمرین تیم پرسپولیس شد، کانال رسمی این باشگاه نوشت: پس از هماهنگی‌های لازم، برنامه تمرینات تیم از سوی باشگاه اعلام می شود.

به گزارش مشرق، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قرار بود امروز چهارشنبه با حضور خبرنگاران از ساعت ۱۱:۳۰ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شود اما پس از گذشت ۳ ساعت، این تمرین لغو شد. یحیی گل‌محمدی در این تمرین همراه با بازیکنان در رختکن حضور داشت و پس از چند ساعت معطلی به زمین نیامد.

پس از این اتفاقات باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای را بر روی کانال خود قرار داد.

باشگاه پرسپولیس نوشت:

(تیم فوتبال پرسپولیس پس از تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به استراحت پرداخت.

در پی نگرانی هواداران پرسپولیس در خصوص تمرینات و آمادگی سرخپوشان برای حضور پر قدرت در ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و دیدار برابر تیم النصر عربستان، صدرنشین گروه E به اطلاع می‌رساند؛ پس از هماهنگی‌های لازم، برنامه تمرینات تیم از سوی باشگاه اعلام خواهد شد.)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زاهد ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    جناب درویش ما هوادرها موافق جریمه هستیم از شمات و هیات مدیره در این باره به شدت حمایت می کنیم اگر تیم به دست دو هم برود اصل انظباطی را زیر پا نگذارید بازیکن پول گرفته و اسم و رسم پیدا کرده که تمرین کند و بازی و نتیجه بگیرد نه برای مافوق تعیین تکلیف کند و یحیی عمدا تیم را به حاشیه برد و تمرینات را نیمه کاره و ضعیف اجرا کرد که تیم نتیجه نگیرد و دلیل هم مصدومیت بی دلیل بازیکنا و نتیجه های ضعیف می باشد اپشن میخوان اما در نتیجه ضغیف جوابگو نیستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس