بیش از یک میلیون لیتر سوخت قاچاق در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه و با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس، بالغ بر یک میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف شده است.

به گزارش مشرق، مهدی حاجیان اظهار کرد: پلیس با جدیت و بدون هیچ گذشتی با قاچاقچیان برخورد و اجازه نخواهد داد عده‌ای برای منافع شخصی و سودجویی اموال کشور را تاراج کنند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که پلیس در دستور کار قرار داد برخورد با پدیده قاچاق سوخت است و همکاران ما با اجرای طرحی ۴۸ ساعته در شهرستان قصرشیرین با همراهی اعضای شورای تأمین، دستاوردهای خوبی حاصل شد.

سردار حاجیان با بیان اینکه در این طرح بالغ بر ۹۰ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق کشف شد، گفت: ۵۴ تانکر که برخی از آنها تا ۲۰ هزار لیتر گنجایش داشتند به همراه ۲۵۰ گالن ۲۰ لیتری هم کشف و ۱۵ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۱ سرشاخه اصلی قاچاق سوخت خبر داد و گفت: ۴۷ نفر دیگر هم از افراد قاچاقچی و خریداران و فروشندگان فراورده‌های نفتی قاچاق دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در ادامه اشاره‌ای به کشفیات سوخت قاچاق از ابتدای سال تا پایان مهرماه نیز داشت و گفت: در این مدت بیش از یک میلیون لیتر انواع سوخت کشف و یک هزار و ۱۹۳ دستگاه وسیله نقلیه که برای قاچاق از آنها استفاده می‌شد، توقیف شد.

سردار حاجیان با بیان اینکه در هفت ماه سپری شده از سال نیز ۷۷۶ نفر از قاچاقچیان و عوامل مؤثر در قاچاق سوخت دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده‌اند، خاطرنشان کرد: برخورد با پدیده قاچاق سوخت و قاچاقچیان این حوزه با جدیت از سوی پلیس کرمانشاه ادامه پیدا خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    مواد مخدر در کرمانشاه از کوچه و خیابان به خانه های تیمی راه پیدا کرده ، خانه هایی توسط فروشندگان مواد مخدر ایجاد شده که معتادان میتونن مواد مصرفیشون رو اونجا تهیه کنن و بکشن توی تپه فتحعلیخان ، خیابان ارتش و آخر آسفالت و سایر مناطق جعفرآباد لطفا یه کاری کنید.
  • ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 1
    در مناطقی از کرمانشاه و ایلام هم به وفور تریاک داره کشت میشه.
  • قاسم ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    با سلام قیمت پایین سوخت از یک طرف و عدم عرضه سوخت با نرخ دوم در خصوص گازوئیل از یکسو و عدم تامین سوخت مورد نیاز مصرفکنندگان از مهمترین دلایل قاچاق سوخت است اگر دولت گازوئیل به نرخ دوم وبه میزان کافی بدهد باعث کاهش شدید قاچاق سوخت میشود حالا چرا دولت گازوئیل رو با نرخ دوم عرضه نمیکند نمیدانیم برای چیست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس