رئیسی در اجتماع باشکوه مردم شهرکرد

رییس‌جمهور گفت: ایران اسلامی در صنعت نظامی به تولیدات پیشرفته‌ نائل شده و همین موضوع برای کشور قدرت ایجاد کرده است بطوریکه امروز هیچ کشوری نمی‌تواند در ذهن خود جُرات تعرض به این سرزمین را بپروراند.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی امروز در مصلای حضرت امام خمینی (ره) شهرکرد در جمع مردم، اظهار داشت: این روزها امت اسلامی و جامعه بشری برای غزه غصه‌دار است، مردان و زنان ما در ایران اسلامی برای کودکان غزه غصه دار هستند و تمام بشریت امروز نسبت به نظام سلطه، رژیم صهیونیستی و آمریکا اعلام انزجار می‌کنند، اما وعده الهی در نصرت فلسطین تحقق خواهد یافت.

وی مطرح کرد: بی‌تردید در خصوص این کودک‌کشی‌ها و نفرتی که عالم نسبت به رژیم صهیونیستی دارد، دست انتقام الهی بیرون می‌آید و پایان این ظالمان اعلام می‌شود و مردم فلسطین به حق و حقوق خود می‌رسند. امروز صف حق و باطل، صف شرارت و شرافت است که قطعا صف حق و شرافت پیروز است.

رئیس جمهور ادامه داد: خرسندم که امروز در جمع مردم استان چهارمحال و بختیاری هستم و از استقبال این مردم تشکر می‌کنم. مردم این دیار امتحان خود را پس دادند و پای انقلاب اسلامی با تمام وجود ایستادند و نشان صدق این ایستادگی ۲۵۰۰ شهید و ۷ هزار جانباز و ایثارگر از این استان است.

رئیسی بیان کرد: عشایر، بختیاری‌ها، لرها، ترک‌ها و فارس‌ها همواره نشان دادند در این خطه همواره همراه انقلاب هستند، خدمت به مردم برای همه کسانی که در کسوت خدمتگذاری در جای جای کشور هستند، افتخار بزرگی است و باید خالصانه کار جهادی کرد.

وی با اشاره به پروژه‌هایی با طول ۱۴ سال و ۱۳ سال در استان چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: در شرایطی که پروژه‌های ۱۴ ساله در استان وجود داشت در این دو سال تا ۱۳ برابر کار سرعت پیدا کرد تا کار به نتیجه برسد.

رئیس جمهور با اشاره به طرح‌های آبرسانی استان چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: امروز آنچه در سفر قبل در رابطه با وضعیت آبرسانی وعده داده شد محقق می‌شود. این استان از ظرفیت‌های بسیار خوبی برقرار است.

رئیسی با اشاره به اینکه این طرح‌ها در سال‌های گذشته می‌توانست با مقدار کمتری به سرانجام برسند، بیان کرد: در مسئله صنعت استان در این مدت سرمایه‌گذاری ۸ برابر افزایش یافته است البته ما به هیچکدام قانع نیستیم و باید کار بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال، گفت: در این استان ۶۸ واحد صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل در چرخه تولید قرار گرفته است. آمار نشان می‌دهد بیکاری در این استان در حال کاهش است و با استفاده از مزیت‌های خوب استان از جمله کشت گیاهان دارویی، گلخانه و... موجب اشتغال‌زایی شده است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه آنچه که در دور اول سفر تصویب شد بخشی اجرا شده و بخش دیگر نیز در دست اقدام است، افزود: استان چهارمحال و بختیاری در خصوص صادرات غیرنفتی خود، افزایش ۲۰۰ درصدی محصولات را داشته است.

وی با تاکید بر رفع مشکل مسکن برای همه به ویژه برای جوانان و سرپرستان خانوار، ادامه داد: در این استان امروز بیش از ۴ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن افتتاح و بهره‌برداری می‌شود، همچنین ۲۰۰ هکتار زمین برای افراد متقاضی مسکن آماده شده است.

رئیسی با اشاره به اینکه لازم است طرح نهضت ملی مسکن با قوت در سطح استان پیگیری و انجام شود، مطرح کرد: مسکن مسئله ما است، موضوع نهضت ملی مسکن را تا وصول نتیجه کامل به ویژه برای جوانان دنبال می‌کنیم. مردم خوب این استان در همه عرصه‌ها به خوبی امتحان پس دادند.

وی با اشاره به اینکه مردم اگر به اداره‌ای مراجعه می‌کنند باید بدون روابط ناسالم و فورا کارهایشان پیگیری شود، عنوان کرد: به همکاران اداری در سراسر استان و کشور اعلام می‌کنم که مردم باید احساس کنند خدمتگزاران آن‌ها با اخلاص به آن‌ها خدمت می‌کنند.

رئیس جمهور عنوان کرد: اگر مردی، زنی، دختری و پسری از گوشه‌ای از شهرستان مراجعه کرد، همه اداری‌ها موظف هستیم به عنوان وکیل مردم مشکل آن‌ها را حل کنیم.

وی با تاکید بر سلامت اداری و پیگیری امور مردم، گفت: احساس مسولیت حائز اهمیت است، نباید اجازه داد فساد در ادارات لانه کند. باید آنچنان عمل کنیم که رضایت خدا و مردم را داشته باشیم.

رئیسی مطرح کرد: یقینا ما به پشتوانه شما مردم آنچه وظیفه است در اعلام موارد صریح جمهوری اسلامی بدون لکنت زبان صریح هستیم. ما در صنعت نظامی پیشرفته هستیم و صنایع نظامی برای کشور ایجاد قدرت کرده است و هیچکس جرات ندارد تعرضی به خاک جمهوری اسلامی ایران کند، چرا که این کشور قوی است و جلوی آن‌ها می‌ایستد.

رئیس جمهور ادامه داد: همچنان که صنایع نظامی برای کشور ایجاد قدرت می‌کند، علم، اقتصاد، حضور مردم و خون شهدا هم برای کشور قدرت ایجاد می‌کند. باید این قدرت را با تلاش جهادی افزایش داد.

وی با اشاره به سفرهای استانی خود به استان‌ها، گفت: اگر لازم باشد ده بار هم به استان چهارمحال و بختیاری سفر کنم می‌آیم تا مشکلات این استان حل شود. پروژه‌ها دنبال می‌شوند تا بتوان رضایت خداوند منان و مردم را در پی داشته باشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن دنبال نا امیدی مردم است، اما وظیفه ما ایجاد امید است، خاطرنشان کرد: وظیفه همه خدمتگزاران این است که با همه وجود در دل جوانان ایجاد امید کنند. آینده، امید بخش و روشن است، کسی حق ندارد نا امید شود چراکه تا قله راهی نمانده است. ما تردید نداریم با اراده پولادین مردم ایران، قله را فتح می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 33
  • ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    3 12
    ‎مرگ بر آمریکا و اسراییل
    • ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
      3 0
      تیم تبلیغاتی ریسی فکر نمی کرد که بهتر بود اون بیلبورد مسخره و شیب دار رو برعکس و به سمت ریس جمهور نصب می کرد و نه به سمت ساکنان چهارمحال و بختیاری؟
  • امید ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    5 12
    جای قاتل و مقتول عوض شده. غرب و آمریکا و یک سری کشور احمق عربی باید تحت تعقب و محاکمه شوند.الان اسرائیل جعلی داره این همه آدم بی گناه را می کشه ؛ همه خفه خون گرفته اند و از غده سرطانی حمایت می کنند.چرا! چون با وجود اسرائیل من درآوردی جنایتکار می توان نقت و منابع کل خاورمیانه را دزی کنند به یک سری عرب احمق هم سلاح بفروشند.
    • حمید ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
      27 13
      الان شما چکار کردید که انتظار از اعراب دارید یمن اعرق لبنان که جواب اسرایلو دادن اگه شعور داشتی به یه قوم توهین نمیکردی
  • ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    2 0
    تنهایی
  • ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    15 1
    فقط می توان گفت باشه
    • پری متفکر ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
      0 7
      تو یکی خواهشا خفه شو
  • ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    4 2
    اسرائیل فقط با جهاد نفس گیر ومستمر ملت ودول اسلامی از بین می رود نه با خانه ننشینی وتوهم
  • شاهین ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    10 3
    ارتش رژیم صهیونیستی علاوه بر اهداف اعلام شده از یورش گسترده زمینی به نوار غزه در پی محقق کردن اهداف پشت پرده دیگری است که ایجاد منطقه حائل و بلعیدن 30 درصد از اراضی حاصلخیز فلسطینیان در نوار غزه و الحاق آن به سرزمینهای اشغالی 1948 میلادی یکی از این اهداف است.
  • شاهین ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    2 2
    ارتش رژیم صهیونیستی علاوه بر اهداف اعلام شده از یورش گسترده زمینی به نوار غزه در پی محقق کردن اهداف پشت پرده دیگری است
  • ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    14 0
    بله دیدیم
  • ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    2 0
    ای کاش
  • ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    8 0
    چراسخنرانی ها دریوتیوبه
  • یزدان ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    5 1
    دست انتقام الاهی همه ظالمان و جلادان و ادم کشان و دزدان و اختلاص گران و دروغ گویان و ریا کاران رو نابود میکند
  • علی ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    4 0
    لازم نیست کشور دیگری به ایران حمله کند
  • ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    3 0
    تو فکر مملکت خودت باش
  • محمدایوب ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    0 5
    مردم عزیز چشمتان را باز کنید به چه کسی رای میدید مغروق می‌گفت زمان موشک گذشته وزمان گفتگو است حال فلسطین را ببینید اگربه آنها ایران موشک نداده بود الان یک نفرشان زنده نبود یا فرزند خلف او ریش طوسی شیخ بنفش که هسته ای را تعطیل ودربست درب خانه کدخدا به گدایی نشست واز کاخ سعد آباد واطاق شبشه ای بیرون نیامد ومردم را رعیت خود میدانست وصبح جمعه فهمید بنزین گران شده یا این سید فرزند حضرت زهرا سلام الله علیها که زندگی خود را وقف مردم کرده ومنتی برمردم ندارد ودر میان مردم وکدخدا را هم سگ حساب نمی کند حال مردم ناآگاه به حرفهای سرمایه های اسراییل وفرزندان شیطان گوش نکنید رای خوب بدهید
    • ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      1 0
      باشه شما خوبین مردم نمیبینن
  • ایرانی ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    0 0
    هیچ کشوری جرات تعرض به ایران را ندارد جهان اسوده باشد و ما عرب ها مطمن باشید که ایرانی ها را سخت کنترل کرده و اجازه نمی دهیم در هیچ کاری پیشرفت کنند. همه سرمایه های ایران را می فرستیم لندن و پاریس. خیالتان راحت. فقط بگذارید ما حکمروایی کنیم.
  • ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    بعداز انقلاب تاکنون لحظه ای دشمنان دست ازدشمنی واقدام برنداشته اند شیطان کاری راکه بانفوذ درحاکمیت توسط سرمایه هایش میکند هرگز با جنگ قادر به انجام ان نیست تخریب روحانی رحم اجاره ای اصلاح طلبان معادل دویست بمب اتم بود الان همبفکر نفوذ غربزدهها درمجلس باکمک انتخابات اسفند میباشد .بقول ظریف اگر ازما حمایت نکنی مجلس میفته دست انوریها که تشنه خونت هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس