بررسی شرایط صعود نوجوانان ایران به دور حذفی/ لذت زندگی در گروه مرگ

تیم ملی فوتبال نوجوانان با عملکردی که در اندونزی داشته، نشان داده می توان از آن به عنوان الگویی موفق یاد کرد که در حوزه های فنی، اخلاقی و رفتاری پیشرفت داشته.

به گزارش مشرق، شاگردان حسین عبدی که بدون سروصدا به جام جهانی صعود کردند، در آن دوره نیز نشان دادند که در کنار موفقیت فنی، فعالیت های ثمربخش فرهنگی و رفتاری نیز داشته اند که در جشن صعود به وضوح می شد دید. این اتفاق و اتفاقات مشابهی که در یک سال گذشته از این تیم دیده شد، نشان می داد که یک روند درست و صحیح آموزشی و تربیتی وجود دارد که چنین ثمراتی را در پی داشته است.

درس بزرگ شاگردان عبدی غیر از مسائل فنی؛ به این نوجوانان احترام بگذارید!

حالا که این تیم توانسته در جام جهانی اندونزی چشم ها را در مستطیل سبز به خود معطوف کند، بیش از پیش مشخص شده که می توان با یک برنامه ریزی دقیق چگونه یک مجموعه موفق را پیشروی خود دید و از آن لذت برد. امروز، نوجوانان را که می بینیم، شاهد یک مجموعه کامل و موفقی هستیم که اگر حمایت شود، می تواند آینده ای درخشان را در پیش داشته باشد. این را نباید از یاد برد که تداوم این روند در سایر رده ها نیز باید در دستور کار فدراسیون باشد که گویا چنین هم هست.

نکته دیگر، تیم نوجوانان فوتبال نشان داد فدراسیون های دیگر نیز می توانند با بهره مندی از این الگو، روندهای مثبت و درستی را طراحی کنند که آینده ورزش کشورمان را تضمین کنند. این تجربه ثابت کرد که اگر قصور و اهمال نباشد، جامعه ورزش می تواند الگویی مطلوب برای جامعه از پیشرفت و موفقیت باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    1 0
    ثمره فدراسیون های قبلی که شد بازیکنان بزرگسالی که باید هر هفته از این پارتی و اون پارتی مست و پاتیل جمعشون کنن. امیدوارم اینها برای نسل آینده ما درس عبرت شده باشه
  • مهدی ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    2 0
    اصلا رمز موفقیتشون این بود که کارشون بی سر وصدا بود. این رسانه ها هر جا شلوغ کردند به گند کشیدند
  • ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    1 0
    کار فنی آقای عبدی در ایران گردی و یافتن استعدادها قابل تحسین است فقط به رسانه ها دقت کنید چه جوری زیر پایش را خالی خواهند کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس