بن گویر: کنست پیش‌نویس قانون اعدام اسرای فلسطینی را بررسی می‌کند

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، کنست فردا (دوشنبه) پیش‌نویس قانون اعدام اسرای فلسطینی را بررسی می‌کند.

به گزارش مشرق، ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در یک بیانیه کوتاه گفت، کمیسیون امور امنیت «داخلی» پارلمان فردا این پیش‌نویس را بررسی می‌کند تا برای بررسی اولیه در پارلمان مطرح شود.

به نقل از خبرگزاری سما، وی از همه اعضای این کمیسیون خواست از این پیش‌نویس که ابتدا توسط کمیسیون وزارتی در امور قانونگذاری تصویب شد و بعد هم هیئت عمومی پارلمان در ماه مارس طی بررسی مقدماتی آن را تصویب کرد، حمایت کنند.

این قانون بخشی از توافقی است که با هدف تشکیل ائتلاف دولتی میان بنیامین نتانیاهو، رئیس حزب لیکود و بن گویر، رهبر حزب «قدرت یهود» اواخر سال ۲۰۲۲ به امضا رسید.

ماه مارس کنست در بررسی مقدماتی پیش‌نویس قانونی را تصویب کرد که به موجب آن اسرای فلسطینی محکوم به قتل صهیونیست‌ها باید اعدام شوند. نتانیاهو با این پیش‌نویس که توسط بن گویر مطرح شده بود، موافقت کرد.

در این پیش‌نویس قانون آمده‌است: «برای هر فردی که عمداً یا غیرعمد باعث مرگ یک شهروند اسرائیلی با انگیزه نژادپرستانه یا نفرت و آسیب زدن به اسرائیل شود، مجازات اعدام اعمال می‌شود.»

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    1 0
    درود بر رزمندگان اسلام سلام و لبیک بر امام قائم ع و ص  سلام بر شهيدان  مرگ بر آمريكا   مرگ بر انگليس   مرگ بر منافقين و كفار   مرگ بر اسرائيل"
  • ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    هه!!! یه جوری حرف میزنن که انگار عمری ازشون باقی مونده!!! زکککی
  • ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    به زودی جنازه هر دوتون خوراک مار و مور میشه و رژیمی وجود نداره که حتی یه سنگ قبر روی جنازه متعفنتون بندازه حالا بشینید تو تخیلاتتون برای آینده اسرائیلی که وجود خارجی نداره قانون وضع کنید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس