نیروهای مقاومت فلسطین ۶ نظامی صهیونیست را به هلاکت رساندند

شاخه نظامی حماس اعلام کرد نیروهایش ۶ نظامی صهیونیست را از فاصله صفر در نوار غزه به هلاکت رسانده‌اند.

به گزارش مشرق، «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، صبح امروز (یکشنبه)، از هلاکت ۶ نظامی صهیونیست در نوار غزه خبر داد.

کتائب القسام اعلام کرد نیروهای مقاومت با استفاده از راکت‌های ضدنفر و مسلسل توانسته‌اند ۶ نظامی صهیونیست را از فاصله صفر در منطقه «جحر الدیک» از پا درآورند.

ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این در بیانیه‌ای اعلام کرده بود بعد از آغاز حمله زمینی به نوار غزه، ۶۰ نظامی خود را از دست داده است.

جنبش‌های مقاومت فلسطین و لبنان پیشتر در بیانیه‌هایی جداگانه تاکید کرده بودند ارتش رژیم صهیونیستی آمار تلفات واقعی خود را پنهان می‌کند و تنها بخشی از آن را علنی می‌کند.

مجموع نظامیان اسرائیلی که از آغاز جنگ با نیروهای مقاومت فلسطین کشته شده‌اند، طبق جدیدترین اعلام ارتش رژیم صهیونیستی به ۳۸۰ نفر رسیده است.

شاخه نظامی حماس و جنبش حزب‌الله لبنان تاکنون ده‌ها خودرو و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حمله راکتی و پهپادی قرار داده‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 1
    مرگ بر اسراییل و آمریکا .....مرگ بر اسراییل و آمریکا .....مرگ بر اسراییل و آمریکا .....مرگ بر اسراییل و آمریکا .....مرگ بر اسراییل و آمریکا .....مرگ بر اسراییل و آمریکا .....مرگ بر اسراییل و آمریکا .....
  • ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    به درک اسفل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس