هزینه‌های سرسام‌آور حمله به غزه برای تل‌آویو

رسانه های عبری زبان به هزینه سرسام آور حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و همچنین رونمایی از موشک جدید ایران اشاره کردند.

به گزارش مشرق، رسانه های عبری زبان اذعان کردند که رژیم صهیونیستی ماهانه به دلیل حملات وحشیانه خود علیه نوار غزه ۹ میلیارد شِکِل(واحد پول رژیم صهیونیستی) هزینه می کند.

این رسانه ها در خصوص اوضاع جبهه شمالی نیز گزارش دادند: شلیک موشک ها در جبهه شمالی متوقف نمی شود. درگیری ها در این منطقه به صورت طولانی ادامه دارد.

رسانه های صهیونیستی اضافه کردند: امروز شاهد یک روز بسیار طوفانی در جبهه شمالی هستیم به طوریکه حزب الله لبنان حملات خود را علیه مناطق شتولا، زرعیت و دیگر مناطق متمرکز کرده است.

این رسانه ها گزارش دادند: از لحاظ اقتصادی نیز شاهد یک فاجعه مالی در شهرک های شمالی هستیم.

رسانه های صهیونیستی به رونمایی از موشک های جدید ایران نیز اشاره کردند و گزارش دادند: رونمایی از موشک جدید ایران برای مغلوب کردن سامانه ضد موشک هیتس یک تهدید علیه ما به شمار می رود.

سامانه «هیتس» (تیر) یک سامانه ضد موشک بالستیک دوربرد است که رژیم صهیونیستی آن را با همکاری و حمایت مالی آمریکا ارتقا داده است.

روز گذشته در جریان بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه، برای نخستین بار از موشک هایپرسونیک فتاح ۲ رونمایی شد.

فتاح ۲ موشک هایپرسونیک (ابرفراصوت) با قابلیت گلاید است که در دسته تسلیحات هایپرسونیک HGV دسته‌بندی می‌شود.

تنها ۴ کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران فناوری این نوع از تسلیحات هایپرسونیک را در اختیار دارند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    1 0
    مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس