موشک‌های «برکان» یکی از مراکز فرماندهی صهیونیست‌ها را درهم کوبید

در جدیدترین حمله موشکی حزب الله لبنان یکی از مراکز فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان برانیت هدف قرار گرفت.

به گزارش مشرق، شبکه الجزیره به نقل از حزب الله لبنان گزارش داد: نیروهای لبنانی با شلیک ۲ موشک «برکان» مرکز فرماندهی لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی مستقر در پادگان برانیت را هدف قرار دادند.

بر اساس اعلام حزب الله لبنان، این موشک ها مستقیما به اهداف مورد نظر خود برخورد کردند.

لازم به ذکر است که حزب‌الله طی ۴۸ ساعت گذشته بالغ بر ۲۱ عملیات علیه مواضع صهیونیستی در طول نوار مرزی انجام داده که علاوه بر انهدام پهپاد هرمس ۴۵۰ رژیم صهیونیستی با موشک زمین به هوا به کشته و زخمی شدن تعدادی از صهیونیست‌ها منجر شده است.

این عملیات متوالی تاثیر روانی بسیار زیادی بر تحلیلگران و شهرک‌نشینان شمال سرزمین‌های اشغالی و محافل صهیونیستی نسبت به اوضاع این منطقه داشته و آنها نسبت به روند این تحولات ابراز نگرانی می‌کنند.

در همین رابطه «کوبی میروم» خبرنگار شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حزب‌الله دستاوردهای زیادی را در افکار عمومی داشته است، از جمله اینکه ۷۰ هزار شهرک‌نشین از منازل خود در نوار شمالی خارج شده و صدها هزار نفر دیگر همچنان در معرض تهدید حملات موشکی حزب‌الله قرار دارند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    4 0
    مرگ بر آمریکا
  • ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    3 0
    مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....
  • ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    1 0
    جبهات دیگر هم علیه صهیونیست‌ها بازبشود دیگه عالی می شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس