.

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس از قوه قضاییه خواست با توجه به اهمیت موضوع صدور رأی ۲۰ میلیون دلاری به نفع شرکت اماراتی - اسرائیلی، ابهامات این موضوع را شفاف سازی کند.

به گزارش مشرق، محمدجواد عسگری، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرونده قضایی یک شرکت اسرائیلی- اماراتی در حوزه واردات میوه و احتمال مصادره 20 میلیون دلار به نفع کمپانی FRESH FRUITS، اظهار داشت: ما در نظام جمهوری اسلامی نیازی به تامین مایحتاج از شرکتهای وابسته به رژیم صهیونیستی نداریم و اجازه نخواهیم داد این رژیم اشغالگر با برندها و تحت پوشش شرکتهای ثبت شده در کشورهای اسلامی، در ایران فعالیت داشته باشد.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در راستای وظیفه ذاتی خود که نظارت روی بخش های مختلف از جمله موضوعات کشاورزی و غذایی در کشور است، به این قضیه ورود خواهد کرد، گفت: با توجه به اینکه حضور و ورود شرکتهای اسرائیلی در منطقه بویژه ایران، به کشور ما ضرر و آسیب می رساند، لذا مجلس شورای اسلامی پیگیر اقدامات کمپانی FRESH FRUITS و شرکای آن خواهد شد.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، همچنین از قوه قضاییه خواست تاهر چه سریع تر نسبت به این پرونده ورود جدی کرده و ابهامات و شبهات پیرامون این موضوع بخصوص نحوه استعلام از سهامداران و ارتباطات شرکت مذکور با رژیم صهیونیستی را با جدیت و قاطعیت دنبال و شفاف سازی کند.

عسگری در عین حال تصریح کرد: مسئولان محترم قوه قضاییه باید به جوانب مختلف بویژه تبعات امنیتی مسئله پرداخت غرامت 20 میلیون دلاری به شرکت اماراتی- اسرائیلی ورود کنند و اجازه ندهند دارایی شهروندان ایرانی به جیب یک شرکت مرتبط و سهامداران اسرائیلی برود. ضمن آنکه این رسیدگی و رفع ابهامات، باید با شفافیت همراه باشد و نتیجه نهایی هم به مجلس و مردم اعلام شود.

وی در پایان متذکر شد: ما در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی نیز با قوه قضاییه مکاتبه کرده ایم و در ادامه نیز پیگیری خواهیم کرد تا دستگاه قضایی هر چه زودتر به جوانب مختلف و شفاف سازی در خصوص رسیدگی به این پرونده ورود پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس